2013年1月24日 星期四

隨意寫的隨意文



今天不知寫什麼好, 先來po……Unit@可愛的優子 !!

( GS III 截圖, 效果不錯, 只是速度較慢)












有什麼要說?



官店還未有月別發售公佈, 看來要延期吧?

已答應會見面或交收的blog, 可能要另約了, (官店已落實生寫日了)


還有什麼要說
?



昨晚看unit祭還可以(在最後30分鐘有小許遲緩),
亦有不少上不到youtube看直播的網友(原來不止大勇兄一人),
但今晚的TDC就糟了……我靜雞雞地用手機在公司看,
由開場到安哥前, 沒有一首歌可完整看畢的
(雖然youtube已間歇轉成低清畫面, 但沒用啊),

所以四天的報告要交給其他blog友啦~



MC部分竟然玩隊際遊戲, 算是小驚喜吧…?




之後幾天可能沒時打blog, 因為更加忙碌(之餘還要看TDC),
現時也是在公司打blog! (,你還有枱面工作呀)


最後, 送上TDC Day One@可愛的優子






我都要擠點乳溝出來……! 是時間啊 ~~~~


 

12 則留言:

  1. 用240看才不lag,所以圖片也cut不到,要去朋友家看嗎~~~~

    回覆刪除
  2. >> 買飛入戲院睇,又順又清又有氣氛……有時免費未必係好。

    回覆刪除
  3. 昨天很晚才回家,所以看不到啦>_<不過今日見到有link download啦^^ ax我只能看day1,2,4, day3要去學日文

    回覆刪除
  4. 我兩日都用電腦睇 冇咩問題 間中kick左兩3次到 都幾順
    手機我就睇唔到 情況同大勇兄一樣~

    回覆刪除
  5. >> 已經有幾位blog友出左報告,你看完再睇片會好啲 ^^
    >> Day four 真係驚網絡大塞車……

    回覆刪除
  6. >> 沒辦法,要工作嘛… (都會盡力地看)

    回覆刪除
  7. 隊制遊戲MC我趕不及回家看!!
    月別似乎是這個周末呢,官店有消息了

    回覆刪除
  8. 生寫日確認了是這星期呢

    回覆刪除
  9. >> 不怕,還可補襠嘛~

    回覆刪除
  10. >> 多謝通知,睇TDC時官網還沒任何消息……真係你急佢晤急!
    >> 可以去吃花生了~

    回覆刪除
  11. 我都很忙啊>.<
    點算~~~~~

    回覆刪除
  12. >> 儘量抽時間睇…
    >> 若果不能,只有等上載了。

    回覆刪除