2012年11月20日 星期二

有吉AKB共和國回來了 [ 修訂版 ]




  
闊別兩個月的有吉AKB共和國, 在一片噓聲中復播了

以下係最新一集的精采內容……




( 等咗三年零8個月, 我地又番來啦 )



(  睇下邊個坐喺我後面.... )




( 竟然係...以往坐喺我對面呢三隻野 )




(  點解仲見到我嘅呢, 因為....... )




( 你好靚仔咯 ! ! )




( 大場, 島崎, 市川, 放個屁嚟聽下 )



( Bu! ) ( Bu! ) ( Bu! )




( 嘩! 好響呀你地 )




( 14期生同我出嚟~~ )




( 係! 係! 係! )




( 係! 係! 係! )




( 同我一字型排好.... )




( 你地想晤想俾我玩? )




( 想 !!!!! )



( 欲知後事如何, 等熟肉啦, 哈哈哈..... )



晤好笑的話, 請留言投訴…..
若集齊
100, Blog主將舉行握手兼簽名會,慰勞等咗幾個月都見晤到成員嘅飯~



新修訂精彩場面 :






以上




10 則留言:

  1. 若集齊100個, Blog主將舉行握手兼簽名會,
    慰勞等咗幾個月都見晤到成員嘅飯~<--我笑左

    回覆刪除
  2. 一開始我還以為內容真的是這樣.....
    太天真了

    回覆刪除
  3. >> 笑左,就晤使投訴啦

    回覆刪除
  4. >> 節目是真的,不過內容…… (因為未有熟肉嘛)
    >> 很抱歉呢 ( 第1個投訴來了 )

    回覆刪除
  5. 圖有點小 = =
    我要看大場和PARURU

    回覆刪除
  6. 沒有投訴~

    睇研究生最好睇有吉共和國....也所以小弟不認識她們...

    報名參加blog主握手加簽名會~

    回覆刪除
  7. >> 未睇片之前, 先看這篇修訂版 !

    回覆刪除
  8. >> 估不到你對blog主咁支持……真的笑死佢了

    回覆刪除
  9. 美奈~~~好可愛♥(最近我愈來愈無節操)
    話說十四期生中左二有張圖頗像hkt的菜摘?(應該是因為角度)
    第一眼還以為hkt上節目了~

    我要握手(*¯︶¯*)

    回覆刪除
  10. >> 想看美奈不算無節操
    >> 想要握手才是無節操

    回覆刪除