2013年3月14日 星期四

優子的個人獎( Re-post )


( 本篇文原本在星期一登出, 但因YB系統問題而無法顯示, 現決定原文一字不漏重載, 當中會出現時差, 敬請原諒 )

 


今天, 除了是女王的生日, 亦是日本311事件兩週年.,



雖然這不是值得紀念或去慶祝甚麼的, 我只希望災區的居民,



繼續努力生活, 早日重建好屬於他們的家園







 



被譽為日本奧斯卡的第36屆日本電影大賞, 已於 三月八日 舉行,



今年的演員話題賞由大島優子憑[吸血貴利王]得獎, 相信大家已知道了



 



一起重溫當晚的花絮吧



 





優子, 妳這麼留心去看, 是發現面前的敦子, 已不是往日的阿醬了嗎?



 






(敦子/優子 : 還未有食物送上來? 很肚餓啊 ~~ )



 







今次不是送花, 是送獎……



 



(恭喜大島小姐, 拎到呢個話題賞… )



 













(先嚟問問前田小姐, 對大島小姐得獎嘅意見 )



 



 






(敦子: 佢呀……做戲都ok, 係最叻喊苦喊忽咯 )

 






(前田小姐妳都幾直接喎, 大島小姐請回應一下? )

 






(優子: 話晒我係一位有實力嘅女演員……
)


 






(優子: 阿醬都攞到嘅, 無理由我攞晤到啩 )

 






(優子: 阿醬妳笑喎, 即係同意啦! )

 






剛巧, 優子的父親在同日生日, 這是一份很好的生日禮物呢 !

 




(
: Yeah! 我地係咪好好戲先? )


(: 我無眼睇嘞 )





還有當晚All Night
Nippon
的優敦電話訪問, 有興趣blog友可在以下連結下載



http://pan.baidu.com/share/link?shareid=370046&uk=2232456774



 






12 則留言:

  1. 恭喜此blog文重見天日!!!!
    優優sexy呢xddd
    優的確係有實力嘅女優^^

    回覆刪除
  2. 優子的衣服有點像路障上的那些東西^_^
    啊醬好漂亮~~~~

    回覆刪除
  3. 你作的對白好攪笑XD
    好想睇優子套戲

    回覆刪除
  4. 期待優敦再在工作上合作~很有愛的合照~^^~

    回覆刪除
  5. 恭喜優子,更恭喜Alan兄

    回覆刪除
  6. >> 此文能重見天日,我花了很多功夫…不解釋嘞。
    >> 希望之後的blog文,不會再有問題啦!
    >> 優子著乜都靚~~~ (發神經中)

    回覆刪除
  7. >> 雖然像路障,但很立體 ^^
    >> 阿醬成熟了…

    回覆刪除
  8. >> 設計對白都係我拿手好戲之一
    >> 貴利王好似就快出碟,應該有翻譯吧?!

    回覆刪除
  9. >> 應該繼續有來!

    回覆刪除
  10. >> 為什麼要恭喜我,難道我有咗 ??

    回覆刪除
  11. 我喜歡你那些對白!^0^

    回覆刪除
  12. >> 如果沒有後面四個字, 就太好了......<-- 太壞了

    回覆刪除