2013年3月15日 星期五

有吉HKT共和國








這個月, 已經有很多blog友為HKT48, 寫過大大小小的宣傳文


這一回, 該輪到我吧……




(呆菜 : 廢指番嚟嘞…..仲帶埋HKT…..)


(有吉 : 等我畫度符邪一邪佢 )




(呆菜 : 你畫咩架老闆…… )


(有吉 : 畫你個樣咯, 你係佢剋星嚟吖嘛~ )










仲帶埋6個馬仔










變身! HKT SEVEN !!




哥芝媽
(Kojima)豈能示弱, 即時call


 









變身! 共和國 SEVEN !!




大戰前的熱身, 竟然係 ---







決戰開始, 第一回合







晤好問賽果, 睇見小指個樣, 就知道沙拉汁係幾咁好飲




 


















仲諗住睇相? 即刻去找片看喇 ~






 

18 則留言:

  1. 又見明太子
    蝦子是怎麼樣啊!!!
    比明太子更冷..

    回覆刪除
  2. 性感猜謎果part好搞笑^^
    最後呆菜vs小指--->笨蛋vs笨蛋~

    回覆刪除
  3. 明太子...村重你真的是橋唔怕舊最緊要受呀XDDDD

    回覆刪除
  4. 這個當然看了~~
    無論是哪邊TEAM的也很喜歡~~~

    回覆刪除
  5. 我琴日都睇左呀^^
    好好笑wor xddd
    村重ge lon左ge明太子......
    akb研究生果然係有耐力!!

    回覆刪除
  6. >> 鬥冷環節........

    回覆刪除
  7. >> 就是想最看呆菜vs小指了 !

    回覆刪除
  8. >> 俄妹的絕招, 誰可抗拒?

    回覆刪除
  9. 我仲等你寫TIM,原來只是引子!

    回覆刪除
  10. >> 幻兄, 果然是HKT推廣月大使......

    回覆刪除
  11. >> 我是第幾次寫有吉了?
    >> 實在太吸引, 還待下回分解......

    回覆刪除
  12. >> 寫晒全部, 就不好看了......

    回覆刪除
  13. 我真的諗住繼續睇相...XD
    因為比較少睇有吉...
    不過今集好似幾好笑
    找片去.....(閃)

    回覆刪除
  14. 我主要是來看meru的=v=
    不過呢集有吉真係超好笑xp~

    回覆刪除
  15. 最後小指vs陽菜............兩位都係笨蛋

    回覆刪除
  16. >> 我做了這麼多宣傳, 你不看不可呀~

    回覆刪除
  17. >> 你眼裡只有meru了?
    >> 還有part 2, 不要錯過......

    回覆刪除
  18. >> 一個不懂答, 一個不性感

    回覆刪除