2013年5月27日 星期一

阿倫手記 (第十六回)




[ Yahoo Blog
的字數限制, 越見強大, blog時只有儘量精簡好了 ]


 



上星期六
(18
), 到旺角港鐵站大堂, 交收
さよならクロール劇場盤



感謝
blog
Joseph, 以為我只要剩碟之下, 仍給我友情價連劇場生寫




當然要抽啦……(因為他訂的是連握手卷set, 所以每碟有一張)


我要兩隻碟
,
為什麼有三張?





先看看抽中那位生寫




香菜那張是J兄可憐小弟, 臨時加送的(因為相中有優子..)



當時, 還很多blog友在場, kanono, 雲兄, meko, cherry,


KWOKYAN, may, 還有拿著百多張劇場生寫的俊


 


大家雖然已交收完, 但仍然傾談差不多一個小時, 真是水量充足呢!


 


之後, 到尖沙咀海港城, 商場內一間餅店



 

每年5, 數碼通都會送我一張禮物卷, 可選的有酒, 朱古力, 旦糕等, 任擇一款


今次, 我選擇這間餅店的瑞士卷




左面的是綠茶, 右邊是栗子, 味道都不錯的說




壓軸的
,
想介紹一間意大利餐廳


位於荃灣中國染廠大廈, 上星期筆者與朋友在此吃過晚飯





雖然份量較細, 但味道不錯, 上菜亦快, 每款食物只是二三十餘元, 很便宜





誠意推介給大家 !




18 則留言:

  1. 那最後推薦的餐廳,我十分喜歡吃:-D

    回覆刪除
  2. 我去集成唔覺意(喂)買多隻...
    都係中茱夏個妹呢.

    回覆刪除
  3. 哦哦哦……好肚餓

    回覆刪除
  4. A兄,點解只有小弟的名字是大寫"KWOKYAN" 呢...XDD

    至於荃灣的意大利餐廳,希望有機會可以試下啦

    回覆刪除
  5. >> 有人喜歡, 証明我不是亂推的... (成員和餐廳都是

    回覆刪除
  6. >> 你看不到自己的blog名嗎? 全大階的....
    >> 薩莉亞有很多分店的
    http://www.openrice.com/restaurant/sr1.htm?a=1&chain_id=10000280&chain_name=Saizeriya%20Italian%20Restaurant | 薩莉亞意式餐廳%20(所有分店)&region=0

    回覆刪除
  7. >> 我也想知道呢 !

    回覆刪除
  8. 我是那間餐廳的常客,
    平均一個月食幾次,所有菜式幾乎試過晒=u=
    只要一有舊同學聚會想不到去邊食就會去那兒
    平之餘味道唔錯XD

    回覆刪除
  9. >> 這間餐廳, 是cherry推介我去試的 ^^

    回覆刪除
  10. >> 如果冇"上面戈間"4個字, 就變了一套[天與地]喇 ~~

    回覆刪除
  11. 這意大利餐廳的雞翼OK架~飯就麻麻.....
    有2間都近我屋企~久唔久食一次啦XD

    回覆刪除
  12. >> 以平民餐廳的標準,這間算不錯喇。

    回覆刪除
  13. 茉夏個妹個張好靚^^
    西餅呀~~好多cake...好肚餓xd

    回覆刪除
  14. 我是那間餐廳的常客+1
    以前係TKO住有間好近屋企,成日唔想煮就去食~
    係日本,佢係學生群都好出名..好似係AKB 都有節目(真假?)派過成員去
    只係去到日本就唔想食香港有既..下次有機試下有冇分別XDD

    PS:樓下,"你看不到自己的blog名嗎? 全大階的...."在下想+1可以嗎? (偷笑中)

    回覆刪除
  15. >> 草莓妹你都喜歡的?
    >> 我都餓了~~~

    回覆刪除
  16. >> 都晤錯, 經濟又好食~

    回覆刪除
  17. 香港有很多澳門沒有的餅店~真好啊~
    我每次去香港都會比呢d餅店、朱古力店等等吸引住~

    回覆刪除
  18. >> 真的, 買到錢包君乾了, 都未能吃遍所有餅店呢! ^^

    回覆刪除