2007年10月3日 星期三

色.戒

         




         也該到我了......


         由奪得金獅獎開始,不斷有人對這部電影報導和評論,說成是個品牌一樣,鬧得熱烘烘的......

 

         感到厭了沒?

 

         時間是十月二日晚上十一時四十分,因為之前的場次已沒有甚麼好位置,很少在這麼晚去看戲(別忘記,這電影片長145分鐘),為的,是李安與湯唯,他倆是整部戲的靈魂!

 

          李安導演將故事、場景、對手、對白編好,讓湯唯盡力去做、去演一個可歌可泣的角色......

 

          她,是唯一的主角!

 

          湯唯的表現非常好,一哭一笑剎是吸引,上海話蠻啷啷上口; 反而朝偉o麻......還是看重慶森林花樣年華好了,始終看不慣他由頭至尾都用同一個表情去演......

 

          至於那幾幕床戲,是令全場觀眾最靜的時間,因為實在太真實,感覺好像過了點火......但再想到這事在現今社會,已經很公開、很自然,也變得不值一提了.........

3 則留言:

  1. 前面果套冇拳頭冇枕頭,邊啱你吖! 呢套啱你D,四眼仔 ...DVD快,地址後補

    回覆刪除
  2. 我呢兩日就無流鼻血啦...唔知你睇完有冇呢?? 仲有就係叫你叔叔都嫌你細啦... 仲話叫哥哥...你都幾唔怕醜喎~~~~(呢幾句係出自黃大少口中)

    回覆刪除
  3. To 驚 :  o岩晤o岩晤係你話o既,冇得你睇就咁多意見......
     
    To 喬頭 : 其之一 ~ 仲誇張o個o的我都睇過,點會咁易流鼻血....
                      其之二 ~ 我自問個樣都keep得晤錯,晤駛咁黎踩我掛....

    回覆刪除