2007年10月15日 星期一

簡單才是好 ?

             Yahoo Blog 改版,更新了......

 

             改變其實是件好事,因這世界每天都在變,但.......

 

             我喜愛yahoo blog,相對於xanga,facebook等,是因而它簡單、易用,如今卻變得很複雜似的......

 

              對於我這種大忙人(自認),簡單的設定能好好利用時間寫blog,或看其他朋友的回應等等.......可能還未習慣吧......

 

              希望各blog友給小小時間去支持,令這地域變得更好 !

5 則留言:

  1. 係呀, 改左之後我都唔係咁鐘意....好似多左好多野咁我唔鐘意

    回覆刪除
  2. 其實yahoo blog編輯應該資詢一下blog友意見後去改會好o的咯,因為好多回應都係不滿居多 

    回覆刪除
  3. 改左被既yahoo blog可見是簡單中見複雜....不過暫時我已經習慣用了~~~而且有d地方加左幾好...嘿嘿嘿

    回覆刪除
  4. 而家仲可以放background music,o岩晒你

    回覆刪除
  5. 佢一出,昨晚已經整好左~~~~ 都唔係難用丫~~~哈哈哈

    回覆刪除