2007年10月30日 星期二

星期五的生日派對

   10月26日,晴

 

        日間很忙,要OT......

 

        做到7點半,要走勒,約左8點係旺角創興樓下等......

 

        再加上拎埋兩個2磅旦糕去,有點吃力......(少運動之故)

 

        去到,咦?得小貓三四隻o既?都晤理咯,上左去Green Box先(晤知點解o的人咁鍾意係K房攪生日)......

 

        係reception,見到個女仔咁面善既.....係以前o係荃灣銀龍做o既阿欣!

 

        原來佢轉左加洲紅,咁o岩又調左黎呢間鋪,我當然要搵下佢so (Jetso).....

 

        跟住,開始有人到,有o的黎左一陣又走,之後又黎多幾個......最後留低都有十幾人

 

        今晚o既重點 :  慶祝小翠+阿Bob+Claire生日

 

        Claire更加係到午夜十二點正日生日潻......

 

        我反而冇乜唱歌,幫人影下相,點下歌,派下旦糕咁......(咁似炒散?)

 

        玩下玩到4點,要走先......

 

        因為禮拜六日接夜都要番工......very眼訓!

 

  

5 則留言:

  1. 去party都要做...收幾錢人工先????

    回覆刪除
  2. 不迥咁多靚女...唔收錢都抵啦

    回覆刪除
  3. 係呀係呀..............   

    回覆刪除
  4. 點解我入到黎睇唔到相, 黑媽媽咩都無既??
     

    回覆刪除
  5. 我都係....第一次睇唔到相
    你要重新整理一次...即按F5一下...我咁樣先睇到咋

    回覆刪除