2007年10月21日 星期日

假期.麻雀.開工.燒夜

星期六(20號),編左自己放假,諗住抖一抖.......

 

點知,三四家姐番黎,坐低冇耐就嗌開檯,仲要搵我"鄧"腳......

 

我都話晤打格(知自己呢排黑黑地)......最後打左4圈,又輸過百......(仲要老豆電住先,因為冇襟機)

 

冇mood地洗過頭,換過衫,出九香開工,今晚係very easy job !

 

準時收工,同阿傑落旺角......原來阿儀約左Claire,超人,Kitty,Connie同達銘落大角咀間良記豬骨煲打邊爐,我地又跟住行過去......

         

到入左鋪,行行下行左去後巷,先至見到佢地,好彩而家涼涼地.......

 

坐左一陣,阿傑就走番出旺角睇波,一早叫左佢咪黎......

 

雖然地方麻麻,不過o的野食OK,價錢又經濟,我地一路食,一路柯打,一路影相(影相已經成為香港人生活o既一部份,乜都可以影一餐)

 

笑話一則: 食客A想柯打烏冬,但伙計話賣晒,食客A就話"我晤要了"........... 

 

到兩點幾埋單,仲要o係門口影合照!!

          
 

 

  眼訓了...........

4 則留言:

  1. 話說笑話一則
    個日去睇相機...入到去舖頭
    我:Canon G9買幾錢?
    Sales: 3980
    我: 仲有無貨
    Sales: 有(好猶豫)....唔...3980無貨
    我當時真係好想問下咁3990有無貨...不過真係笑住走

    回覆刪除
  2. 果真有異曲同工之妙......

    回覆刪除
  3. 真係根羨慕你每次call人出黎食飯都唔洗煩.即叫即有人到.....我約佢地班大小姐(加埋我自己)要約到十一月仲要係月尾至得呀
     

    回覆刪除
  4. 我班fd冇乜大小姐,但你地個個都係 大小姐 ,呢個就係分別~

    回覆刪除