2007年7月27日 星期五

令人興奮的Staff Party (已加圖)

                今天(26號),超忙.........

    都已經有晤少野要做........到五點,上5樓ballroom,預備Staff Party o既頭圍的games

    好在之前問Amy(佢係committe之一)拎張簡介,都知道點玩.......

                完成後,又一支箭衝番落寫字樓......抬面野未埋尾架,繼續做.......

                到七點,工作完成,跟住要換衫o勒(為左配合亞洲風味主題,所以老細特登買左套拜年衫俾全部門著,係黑色的).......

                估晤到咁有難度,攪扣鈕同埋搵褲頭條繩,整左成廿分鐘........

    

 (完成圖)

    

                (靚女, SALES o既同事)

                又上番ballrom,差不多開Show......

                一路冇乜停頓位,食左少少野,又要去準備自己部門o既performence......... 

                好在晤駛扮waiter,剩係做旁白同埋扮劉華......

                要講"今時今日咁既服務態度係晤得架.....",所以刻意晤gel頭(跟番個廣告),攪到好薯仔.....

               

                又係老毛病,台下背到熟,一上台又甩左的對白......

                好彩唱番兩句歌,擦下鞋,搶番o的分......

                之後,食左小小野(反正的菜都麻麻地,冇損失),又出去玩第二輪games......

               XXXXXXXXXXXXX

                最尾,抽大獎,由十幾抽到第一獎,都冇我份......諗住中左份抬獎(花菇一盒)就算.....

                忽然,MC屈總經理加碼......又原來大老闆胡公子留低二千蚊cash(三份)出黎抽........

     第一個,冇...........咦?聽到有人叫我個部門.........仲要叫我個名?

               

!即時水東樓上身,揮住手上台,加上的同事拍晒手,興奮程度加倍!!(明天下午茶少不了)

                好野晤好俾佢停,跟住頒game同performence,前者得第二,後者得第三......

                我瓣瓣都有份,當然係咁上台啦~~

        XXXXXXXXXXXXX

               散左場,keep住興奮心情,快步行番屋企.......(差晤多十二點)

               行到荃灣街市,有對男女擦身而過,個女仔.....我是認識的.......

               雖然好耐冇見,仲o係一兩秒間,但應該晤會錯,係我初戀o既女朋友.......

               good luck to us


4 則留言:

  1. 初戀女友都比你撞同.....勁呀!!! 你係大公司做野就好啦....有咁多野玩, 我係間得幾個人既公司做連團年飯都無得食呀

    回覆刪除
  2. To : KiKi 大公司都有佢既繁複架(麻煩+複雜),公司無團年飯可以自己攪o既o者......

    回覆刪除
  3. .... 睇到我眼都凸埋  

    回覆刪除
  4. 哈哈哈~~~我今年年頭都有參加公司的ANNUAL PARTY的FASHION SHOW CAT WALK比賽!哈哈哈...幾好玩...

    回覆刪除