2007年7月22日 星期日

出海@721



                 又一次証實,放假辛苦過番工......

                 起身時間同番工差不多......都係朝公司進發(因為要扲番的煙三文魚+cake)......o係公司員工入口對面間茶餐廳食過早餐,到o係公司出番黎,已經係十點......

                 急步往地鐵站,上車前仲要轉帳o的錢俾阿培先(驚佢地晤夠錢買野),扲住成七磅東西(兩pack三文魚+兩個一磅餅)行黎行去,都晤容易.......

                 去到彩紅站轉乘專線小巴,入到去西貢已經係11點(原定集合時間係10:15)!見到大部份朋友,加埋朋友o既朋友都到左(即係仲有小部份朋友未到),趁呢個時間我就叫購物組去補補飛,買多小小野飲......等等下,大約11點40分,上船!!

                  團友加加埋埋原來都接近三十人(因為一上船就影合照,我都有份渣機),首先去第一個目的地--大蛇灣(其實我都晤知係邊個方位,純粹八卦),到附近沙灘遊下水,玩下沙灘排球咁......

           

                (上圖並無本人在內,請不用尋找)

 

                之後,第二站係盬田仔(依然係晤知o係邊,八卦o者),o係呢邊有人玩wakeboard,我就走去坐香蕉船(即係一部快艇拉住一隻黃色吹氣橡皮艇),好玩!!(尢其一齊撻落水o個陣).......

                玩到夜晚七點落船,有成十五六人一齊留o係西貢食海鮮,正正正.......                

                總括黎講,好開心好好玩,其實剩係望住個海都令我感到輕鬆,再加埋海風吹來,舒服到不得了~~

            

               (( P.S. o的海水好咸 ))


沒有留言:

張貼留言