2007年7月3日 星期二

七月一 晤訓得



          七月一日,回歸十年.........

           朝早通完頂睇波,番到屋企訓一陣............

           下晝起身睇左陣回歸盃,拜仁對聖保羅,二比一.........

           換件衫,番九香開工,因為晤夠人.........

           攪到連我都要做抬...........十一點半,收工,彭彭聲閃...........

           同阿培搭的士,落旺角創興渣兜紅綠盒,唱K...........

           房裡有阿儀,Claire,達銘,家強,阿星同佢個fd--嘉嘉........(Irene竟然未等我到就走左,嗚~~)

          

           好似晤多夠啤酒飲播,即刻同阿培阿星落樓下七仔買.........

           Claire一點半就走了(with達銘),我有一點失落感...........

           阿儀未夠三點,又走埋!剩下四仔一女,要班馬............

           no girl,只有尖頭同佢個fd(都o係九香炒散o既,黎左一陣又走左)............

           繼續玩啦,猜呀飲呀叫呀拍手呀,終於........有人頂晤住?!

           就係爛口妹嘉嘉,

嘔泡..........

           見佢好辛苦,但隔離阿星都晤好得幾多,一路唱仲要take care嘉嘉.........

           後來嘉嘉又亂講野,又大叫,仲阿星.............鞋帶,

           成個過程歷時兩個鐘,起碼!

           最後,到收鋪要離場o勒,剩低我+阿培+阿星同嘉嘉(當然佢已經回復正常)........

           4條友仔過左新君豪,佢地食早餐;我就食早餐......兼睇波(阿傑已經係度)

           睇完波做乜?搭地鐵番熊貓開工咯!倦~~~~~~          

          


沒有留言:

張貼留言