2007年7月11日 星期三

銅鑼灣,一餐飯


           7月10日,原本冇諗住出黎......

           呢幾日都有的疲倦,放工都想番屋企訓o個種,但俾某人老點,又話好多人去又話請我食飯呀.....卒之,又出去..........

           六點零鐘,同阿儀搭地鐵,出到銅鑼灣,meet阿表哥朱炳(Claire的fd)......

           仲有兩件未到,晤理佢,過左去食街先(天氣熱噢)......

           之前,陪阿儀去日本城,買電芯俾部DC用....... o下?用電芯,仲要買平貨??

           到左BORDEAUX坐低,阿Paul做緊野,問佢整杯啤酒飲下............

           冇耐,Claire &阿星到,柯打野食啦喂(交俾兩個女仔諗),兼試下阿儀自來o既紅白酒........

           坐左o係Claire隔離,同佢傾計最多,知佢見左份新工,幾近成功,都希望佢啦..........

          

  (咸濕佬手多多?)

           But,佢既感情生活似乎較為反覆(又可能飲左酒),為左一點事晤開心(w/bf).........

           好彩,未致失控(特別鳴謝朱炳幫手)...........

          食食下,過bar抬想同阿Paul吹吹水,但佢又好鬼忙....咦?遠抬個位兄弟咁熟口面?

          係

柏寧!旁邊有位靚女......係佢女友Jasmine(今日好似係佢地晤知乜紀念日,所以晤開工)

          見兩個sweet sweet,傾左兩句就番埋位,費時做電燈膽,誰料到.........

          過左一陣,佢地反而走番過黎,一齊傾計影下相,人多高興o的~~

         

           (有個人影幾張相要換電,影多幾張相又換電......好鬼作狀o個位)

          

            埋單成千二(阿Paul已經cut左的酒水數),不過,

駛得開心又如何?


4 則留言:

  1. 做咩唔轉用xanga呢??

    回覆刪除
  2. to Ka Ka : 因為.......我是由yahoo blog開始......... 可能我比較懶,xanga咁多野玩,我未必有時間整得好,yahoo簡單o的,較適合我

    回覆刪除
  3. 好開心咁wor....你真係好得, 可以通完頂仲去番工(之前個幾個blog)勁x10000000000

    回覆刪除
  4. to : Ki Ki 我死頂架咋......he he

    回覆刪除