2015年7月11日 星期六

敗家後已忘了......的小小報告




筆者本身只是個普通打工仔

不像某些米帝

買模型抽劇場盤然後book機票酒店然後再找代拍訂貨

對, 我就是說「你」啊 !  XDDDD


常常想忘記自己有敗家

偶爾看到一點東西

" 啊 ~~~ 原來我有買/已買左 "

看來沒敗家只是一個病 : 間歇性失憶症 (笑





總選書是拜託那位,

一年不知要去多少次日本的blog友代購

昨年的沒買, 因為封面沒優沒迷路

今年的看過截圖影得不錯




加上封面有迷路, 再加上有會場生寫

幸運地抽到真子 !!

呵, 運氣不錯 ~




轉了新裝的B.L.T.月刊

封面人物用上乃團, 有白麻+花花+七仔+橋本

內容有三十頁乃團特集

還有大約半張餐桌大的雙面海報



可惜在日本的某位代購專員, 找不到個人封面VERSION

否則這期我會買3本



已不斷對自己說 :

少敗點生寫, 少敗點生寫......

但看到命美的netshop生寫, 又忍晤住

這時就會對自己說 : 買埋呢set晤買, 買埋呢set晤買......

叫另一位blog友幫我入手先

的確, 真係好鬼靚丫嘛



原來還有隱藏直筆的

不過以我的運氣當然中晤到




[ 特別追加 ]

以下是今日新收到的


乃團 X 7-11 零食包

感謝夢人, 幫我又搵又買兼要幫我食(薯片)

換到特別版生寫


靚啊 ~~~~

花花當然是筆者的, 另外兩張亦已名花有主

收到whatsapp圖的二人記得找我


還有兩包威化餅
( 雖然二十包我都會嫌少 )

想留番包裝袋, 所以要小心地拆開



原來裡面的威化也有包裝袋

雖然晤環保, 但不怕弄髒最重要的......



之前說是咭仔

看過包裝上寫原來是sticker

究竟會中到誰呢?









噢 ! 是雙麻衣 !!

雖然不是白花組合, 也已經很好了

要珍藏珍藏 ~~




" 寧願買了才後悔, 好過無買而後悔 "

這句敗家格言不知出自誰人

只知道, 真係要忍吓手

慳憸一點, 下年才可以..........



以上





8 則留言:

  1. "對, 我就是說「你」啊 ! XDDDD"
    唔係抄,而係直接COPY我!我要收版權費!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. >> ″晤係抄,而係直接COPY"
      >> 呢個terms有點茅盾,等我解構左再覆你...

      刪除
  2. B.L.T.月刊真係靚到冇野講
    忍手,我都講過無數次
    結果永遠都只得個講字sosad

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 同自己講,可以稍為控制一下....
      >> 晤講會失去控制的 XDD

      刪除
  3. 小小報告。。。但我睇極都見仲有

    回覆刪除
  4. 只是有D人將一大球錢掉進乃木坂呢個坑度姐,所以個假像咪得AKB同乃團囉

    回覆刪除