2015年7月13日 星期一

初森BEMARS 第一話?



故事開始.......


這裡有10個女仔, 不要以為係LoveLive啊 ~~

三個重心角色

七丸

 小手

蕭邦

 ( 小手 : 邊食飯團邊食雪糕, 就會變成我咁嘅樣..... )

傾傾下之際, 惡役出現了

( 權田原 ; 睇見背景就知我係有錢人啦 ~ )

( 蕭邦 : 有錢又點呀, 你都晤靚仔 )

 ( 七丸 : 仲要著到成個蔡燶華咁 )

 ( 你都係去整一整容先啦 )

 ( 有把聲 : 呵呵呵.....  )

 ( 權田原個女 : 竟然喺光天化日之下調戲我父親 )

 俾個奸笑你睇下

( 權田原個女 : 呢度已經係我地方, 你地走把啦 )

( 七丸: 我由細到大喺度踎, 你要趕我走.... )

( 權田原個女 : 因為你無錢咯 )

 ( 我....我.......下一句對白係乜 ? )

 ( 某人 : 無錯, 呢度的確俾權田原收購左 )

( 劇本係咁寫個喎 )

( 權田原 : 晤該你地睇熟啲劇本啦~ )

忽然走咗個足球出黎

( 哼 )

( 我啛 ! )




( 三人 : 嘩 ! 啲特效好流呀 !! )

( 權田原個女 : 晤好意思, 嚇到你手都震埋 )

( 小手 : 呀 ~~~~~~~~~ )

( 小手 : 呀 ~~~~~ 我口都震埋呀~~~~ )

( 等我自己介紹 )

( 我叫權田原綺麗 )

( 靚絕銀河系就只得我..... )

( 蕭邦 : google話, 地球上只有佢可以稱為靚女 )

( 三人 : 吓 ! 咁我地係咩呀.... )





以上內容, 當然並非劇透
(反正已經有blog友公開晒... )

未知的去看會較有趣

其他成員飾演的角色有....

今時

哈佛

安全

憂鬱

 田島 (牠不是成員啊 )

奧斯卡

 零玖

老媽


看過首集的感想:

之前看預告,已知這劇較為誇張
估不到足球著火,和POLALIS學園訓練手法
說不是抄少林足球也沒人信

BEMARS隊員,填表時都用回自己名字
所以蕭邦、七丸等只是花名而已
反而白麻與misa就跟角色名

在馬路須加4,櫻花父親在她小時就離開
這次七丸的父親,又一次照辦煮碗
難道做爸爸的都喜愛走佬?

第一集輕鬆的帶出主要角色
有些笑位,簡單又易明
交人名表那個已經笑死筆者

通常漫畫改篇的日劇
才會加插些漫畫化的構圖
為了七瀨的角式也加上了,效果不錯


已預期故事公式,橋段老套
不過幾輕鬆,有笑料而且真係幾好笑
每個成員角色性格分明
是吸引我追落去的元素








係咪好崩呢 ~~~


官網更有期間限定片段睇

有興趣可到以下網址
http://www.tv-tokyo.co.jp/bemars/

最後來多張白麻綺麗 ~



以上




8 則留言:

  1. 由找成員,誇張特技,還有魔鬼隊般的特訓,全都是少林足球的感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 橋晤怕舊, 最緊要受......反正我已經受左
      >> 笑位都ok呀 ~

      刪除
  2. (反正已經有blog友公開晒... )是包括我那篇嗎XD
    所以還有模仿的是馬路須加4嗎,我沒有看馬路4所以沒發現…(-_-;)

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 同是肥秋出品, 如有雷同實屬正常 ~

      刪除
  3. 沙友理的角色在眾主要角色中後突出,
    反之的是玲香、MAIMAI和真夏的角色存在感很薄弱~~~
    希望只是第一集的問題吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 正主角看來是七仔與白麻.....
      >> 始終只廿多分鐘, 未必照顧到全部
      >> 玲香的騎牆派, 麥麥的湊仔妹和眼鏡娘真夏都會令人記住呢!

      刪除
  4. 綺麗~(人如其名XD
    第一集已經覺得好老套啊怎麼辦…
    會堅持看的話曬都係乃團出品!!
    成日見到佢地食文字燒我都好想去月島食正宗的\(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 故仔老套咪睇人咯, 只要鍾意嘅就晤係問題啦 ~~
      >> 我睇見食文字燒會肚餓 XDDD

      刪除