2013年6月8日 星期六

總選來了







今日下午, 第五回AKB總選就會開始......


在這個緊張時刻之前, 先請來兩位特別嘉賓



當咗自己非一即二嘅……優子與麻友






( / : 哈哈, 大家好 )





( MC : 兩位, 你地喺速報被小指騎住喎? 點睇呀 )





( / : ……… )





( / : 得啖笑嘅啫 )





( MC : 聽聞小指有石油王撐場, 你地驚晤驚佢會贏? )





( / : 晤驚 ~ )





( : Alan投左我一票, 有十萬個佢, 我已經好穩陣啦 )





( : 大勇投左票嘞, 只要有二萬個佢, 我好有信心會贏架 )



( MC : 我頭先喺核數嗰邊, 收到個結果… )





( : ? )





( : 你而家爆出嚟, 其他成員會好亂… )



( MC : 寫住優子你攞第一喎 )





( : 真嘅? ~~~ 正呀 ! )


( : 玩嘢王咋 ? )




( MC : 講笑姐, 結果會保密, 當然要到時先知 )





( : 晤好嚇我啦, 會心臟病架 )


( : 哈哈, 果然係流嘅 )



( MC : 我地見到有幾位成員起左身, 訪問一下佢地先 )






( : 我係最強研究生, , Yeah ~~ )






( : 雖然有腳臭, 但我有信心 ! )






( : 一位去到尾, 問你怕未 ? )





( : 我都有機會…..鹽你一臉 )






( / : 佢地都咁有信心 ? )





( / : 晏啲睇我地表演啦 ! )






Extra Special : 留給XXXXYAN 的說話




( 近野 : 雖然你冇投我票, 但其實你暗推我, 我是明白的 )





以上




8 則留言:

  1. 果然可以輕鬆一下~
    下午搬定凳仔睇show~

    回覆刪除
  2. 好正啊Alan兄!有效抒解總選緊張氣氛

    回覆刪除
  3. 雖然有腳臭, 但我有信心 XDD
    近野出動美腿誘惑XDDDD
    還有1小時呢..好緊張> <

    回覆刪除