2020年1月7日 星期二

白石麻衣 卒業





好咯,終於公佈了
( 營運及公式blog都發表咗 )
算晤算放下心頭大(白)石 ?


話說, 昨晚收到消息時
晤玩手遊, 晤睇球賽直播
不斷去查證真偽
心裡面希望係流料




咁多紙媒報導, 應該係真

之後message俾知道我推白麻的好友
搞到好似自己家事 (笑)


初出道至而家
由小小鍾意到好吸引
到愛到大愛到神推
愛到要衝去日本握手會見
絕對佔重要位置

多年前的白麻, 靚

成熟了的白麻, 更靚


由財力到能力
晤能夠每次同白麻傾十數分鐘或更長
對你打招呼再笑一笑
已感覺到溫暖
之後對佢嘅愛就更深

我係咪都要講悔しい

成日俾人寸點解晤抽多幾張
每個飯玩法晤同
呢種方式筆者都滿足架喇
況且多抽不一定多中

最渴望兩年前白麻可以來香港
見晤到當然會失望, 但明白是什麼回事
只能說她太紅、太忙了


回顧歷史


另一位麻衣喺四年前的今日宣布卒業
是冥冥中巧合, 還是來個呼應


已經有心理準備
只代表晤會太傷心
不捨得的感情仍然存在
喺餘下嘅時間
毫無保留地去支持她吧 !



白麻的message :





你晤提都會盡力
等我






以上

6 則留言:

  1. 我知道都很震驚,雖然知道會有這天,但冇想過咁快,我班friend叫我快點抽握手會,很快會供不應求,卒業con如果抽到-定去,我們-起加油!
    譚某人上

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 個握白麻未必會出, 以上回七瀨嘅盛況全握應該晤參與了..
      >> 留子彈衝卒con, 一齊努力!

      刪除
  2. 白石的畢業con
    一起努力抽票吧>_<

    回覆刪除
  3. 終於都畢業,以佢嘅受歡迎程度,最緊要泊到個好碼頭。
    財源待有方。。

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 我覺得佢仲會打拚幾年, 之後先諗感情事..

      刪除