2007年6月3日 星期日

燒野食or 飲酒?

        禮拜六,又有節目!

        收工,先由熊貓行呀行,到荃灣西鐵站(行左成廿分鐘)......搭車去元朗

        目的地--- 西鐵燒烤樂園

        呢個場都好大又有蓋,但天口慶...燒野食...

        重點係,燒烤爐隔離,有個vip冷氣房,正係呢間

          (資料圖片)

        燒完野慶合合,入冷氣房嘆下,仲有電視睇-裝埋有線架,正嗎?

        不過,午餐當然冇免費,租房另加150大元(就算預十個人,都係人俾多十五蚊o者,晤算貴)

        係我到之前,Claire,阿珊,小翠,阿邦,阿星,表哥& his fd(阿Bob)已經燒緊......

        連埋阿儀+佢的酒網友,加起黎差晤多廿人!

        今晚天氣真係好熱,我燒好小野食,哩係房多,兼且阿儀o的酒友帶左好多酒黎,飲酒仲多過食野......

        可惜,Claire同阿珊有事要先走......更可惜係o者賢,o係兩個女仔走左之後先到......

        玩到十一點半,係時候散band了,帶住一身汗番荃灣......

        送埋阿儀搭巴士,急急腳番屋企......

        要沖涼!沖涼!沖涼!


1 則留言:

  1. 我想問你依個場ok唔ok呀, 野食啦, 地方啦, 貴唔貴呀....我因為多數都係同我family去 大, 小欖燒....依個未去過  

    回覆刪除