2007年6月20日 星期三

連續三日假期的最後一天



            終於到左三連假o既尾聲(編完端午節放假,心諗:中間番一日咪好戇嘟,就放埋禮拜一)......


            原本想朝早起身,晤掂,典典下都成十二點至得......


            一路睇扒龍舟一路吃午飯,比賽就冇乜興趣,反而係睇安德尊玩野寸下人......


            時間尚早(一點零鐘),換好衫衝出街先,搵間較為小人幫襯既髮型屋,剪個髮......


            之後,call阿儀,之前已經約左去睇戲(晤知點解,係我請?)......


            我逛住荃豐等,條友仔遲遲未出門口,我又行過去三聯逛......(成三點幾)


            以為o係地鐵join埋,點知佢話自己搭巴士出旺角方便o的,我即到地鐵站,入埋閘啦......


            到朗豪坊UA買定飛,睇-- 神奇四俠2  


            


             跟住,行朗豪坊......行花園街......行新世紀廣場......行女人街......食埋dinner


             九點半開場,十一點二散場,片長較預期中為短(94分鐘)......


             今集冇乜驚喜,講故事更快,內心戲比上集仲少,絕無悶場......(千其晤好同蜘蛛俠比呀,兩回事)


             冇問題,我都係睇Jessica Alba o者,已經滿足左我需要~~~(但Sue Storm個角色已經冇咁活潑了)


              80分+5分(作為F4 fans)            


            


沒有留言:

張貼留言