2007年6月15日 星期五

Happy Birthday Paul

      今日(14號),老友阿Paul生日,下晝開緊工......五點左右,諗住call佢吹兩句水啦.......

      講講下,原來佢係放假既,又冇野做,問我駛晤駛炒散,咁我老實話晤駛......

      跟住就應承同佢慶祝,又話想番大陸,又話去睇戲,卒之......去食飯......先!

      等我開完OT(成7點半),兩條友行到荃灣街市街,打冷......(間鋪晤記得個名,細細間,冷氣好鬼凍o既)

      食飽飽,要抖抖,上左佢屋企坐坐......

      睇下now,順便幫佢download o的三呀四呀~~~

      等到10點半咁上下,Samuel收工過埋黎,又諗下有乜攪作......

      去飲酒!三條友行去愉景新城對面o個間bar(又晤記得叫乜名),入面都幾多人......

      蝦,呢度竟然有得點歌唱K喎,o岩晒我何車啦,一路飲酒,一路玩骰盎,一路唱K (浮誇呢o的當然不可少)......

      開心時間過得特別快,玩玩下,三點o拿?

      夠皮了,Samuel打的歸家,我送阿paul到佢屋企樓下......

      又吹左一陣水,先至打道回府~~~~(好眼訓)


沒有留言:

張貼留言