2014年11月14日 星期五

優子的小時候




優子已離開AKB, 不代表筆者會離開她

只是關係有點不同......

由團體偶像, 成為一位我尊敬的女演員

不需每天更blog, upload手機照

關注雖然較小, 但鍾愛她的心情是不會變


"The! 世界仰天News" 請來優子當嘉賓





番組裡播放了, 優子小時候參演日劇的片段



這套02年播放的日劇『東京庭付き一戸建て
優子飾演主角的女兒



上圖兩個優子的樣貌, 完全是同一餅印



表情豐富的優, 當時已展現出來



只得13歲的優子, 確有點像小嶋真子



優子看見自己童年的演出, 不知有甚麼想法呢?



劇中另一位小演員, 演優子弟弟的須賀健太
可能大家沒甚印象, 甚至不認識



給你一點提示, 最近客串過金田一少年事件簿N

或許將時間再推前,

2013年初, 特備劇SO LONG第一夜

飾演學生, 角色名字是森沢真澄

雖然不是演出Team K的第二夜 (有優子出演)

AKB也算有點緣份呢 !



( 優子 : 我細個不只樣子可愛..... )


( 優子 : 做戲都好叻架, 晤係呃你 )


( 優子 : 一諗起就開心到.....走左條笑紋出黎 )



( 優子 : SMAP嘅中居, 知道我厲害未 ? )



( 中居 : 講咗我咪知咯, 好叻呀你.... )



( 優子 : 係咪有啲鐘意我呢 ? )



( 優子 : 上得黎當然要宣傳一下, 我有份演出嘅紙之月 .... )



( 優子 : 快啲買飛入戲院睇喇, 哈哈哈 ~~~~ )




以上







2 則留言:

  1. 其實香港人接觸優主演的劇還要更早(西洋骨董洋果子店),只係當時更加無咩人留意佢...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 有睇骨董洋果子店, 我都無留意啦.....

      刪除