2008年7月14日 星期一

見見Rita妹妹

             今日放假,不過,十一點半就出門口.......


             因為,約左Rita妹食lunch,當預祝佢17號生日......搭地鐵出鰂魚涌,去太古坊o既金煌庭......


              一齊食飯既,仲有早我小小到的肥聰,同遲我小小o既Rebecca.......都成幾年冇出黎見面(因為我懶),但場面依然---聰同Rebec都係不停咁傾......由仔女到公司......


              好快又食完一餐,但我竟然晤記得同佢地影番張相......keep晤到呢個moment添,失敗!


              諗番轉頭,以前稱兄道妹都係貪得意,玩玩下咁........直到N年前,有一次約阿妹出旺角食飯(o個時好似甩左拖),佢忽然送左一袋野俾我,原來係車厘哥夫o既曲奇餅,心裡感覺到一種好濃o既親情,好warm.......後來自己每次去車厘哥夫,都會諗番起仲笑一笑咁,抵阿妹有個好老公sweet sweet咯........


              阿哥欠你o既,都晤知幾時還得晒............


              返回現在,食飽後拉埋阿聰落銅鑼灣,o係Sogo行左陣,再過Time Square行左陣,佢就先行離去,我繼續四圍碌......


              今日好晒,熱到成身汗,但係好爽,咁先係夏天麻......


6 則留言:

  1. 有d野係唔洗講還黎還去咁架... ...大家係講心架ma....

    回覆刪除
  2. 倫大佬,你邊有欠過我呀!我就今次真係欠左你喇~多謝你特意黎請我食飯呀!其實相識於微時的朋友係最真o既~雖然唔係時常聯絡,不過我對你地o既感覺係無變過架!我夠多謝你成日咁照顧我啦~我成日都記番起係Regent時開心o既日子,時光一去不復返,但友誼常在啊~
    其實工作上認識而成朋友o既真唔多,唔知你有無同感呢?

    回覆刪除
  3. 有即是冇,冇即是有;還即是晤還,晤還即是還......

    回覆刪除
  4. 雖然我成日都會講下笑,不過呢,有o的野已經放左o係心裡邊架勒......
     
    朋友可以有好多,好朋友就真係要揀啦......或者,成為好朋友都要有一點點機緣,識著我都算你晤好彩咯,呵呵~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. 你甩XX果時我好似送咗支Dom Perignon俾你咋, 鎖你!
    你下次還支Kurg俾我得啦

    回覆刪除