2008年7月13日 星期日

赤壁

             星期五(11號),收工後過Elements......睇呢套 !

                     

             

              早左到,見有小小時間,去H&M逛逛.........又買兩件,黑白雙煞!

               

 

              [趣事一則] 話說到左戲院,等緊阿++o既時候,吳君如陳可辛行過我旁邊,佢地望一望個售票顯示屏,可能見冇乜靚位,陳生陳太轉身走之際,冷不防聽到陳生同陳太講: 不如去溜冰咯.......

 

               型!

 

               一早已經知片長140分鐘(又俾院商加十蚊),但三國個故事咁長篇,拍4個鐘都講晤晒啦......還好,每個角色都有表現,相對黎講梁朝偉,金城武,張豐毅就冇咁搶鏡.......

 

               金城武o既諸葛亮,最似我心目中的版本,飄逸!

              

 

               梁朝偉好明顯係趕拍,晤親自配音之餘,睇佢講對白o既口形,全程廣東話!              

              

 

               至於Chiling,正而短......."正"就晤駛解釋,望住朝偉面紅紅個樣,係男人都死!但戲份加埋十分鐘都冇,確係短o的........

               
 (幾時可以識番個小喬呢?)

 

                八卦陣o個場拍得好好,但拍鴿仲好.........隻隻都有戲架!

 

                我俾80分啦,仲要等埋下集至有火燒............

 

                散場後出旺角,過稻香打邊爐,9:30後特價時段真不能講笑,爆晒棚好似午市咁,要等廿分鐘至有位.........

 

                飽飽!

3 則留言:

  1. Thanks for your visit......and a late wish  "HAPPY BIRTHDAY"

    回覆刪除
  2. 我非常想睇呢套戲(因為個story加金城武)......可惜梁朝蟻令我卻步了!!
    你覺得場面上dvd睇好還是電影院睇好??

    回覆刪除