2008年7月29日 星期二

書展@2008

             一年一度o既書展我點會錯過,雖然我係少買書的一族......

 

             諗住星期五(25號)夜晚去會好o的,又可以行到十二點......但都係好多人,仲係越夜越多人,o係Hall 1有一兩行係塞住冇得郁,我直情覺得呼吸困難......

 

             o係晤可以埋去睇,埋去揀之下,買左呢幾樣 :

 

             

              (舊年原價$76冇買到,今年買番,$20)

 

             

              (因為會考題hit左出黎,梗要買套看門口啦,$67.50)

 

             

              (呢本揭勻晒先買,相靚,排版晤錯,最緊要有folder送,我lum個收銀妹先有得揀Jolin咋,$54.40)

 

             

              (今年出中國古代體育紀念封,加埋熊貓郵票,咁奧運feel,買!$80)

 

                  

                  (壓軸,當然係雙冠王曼聯咭仔,冇得玩都可以儲o者,$20)

 

 

              離開會展,搭巴士落旺角食韓燒,食完都未到一點鐘,仲有地鐵番屋企......到左月台,望一望周圍,乜咁樣o既?

 

              

              
 

              
 

    (成個站都Welcome 2 Taiwan,有小小怪,晤知仲以為o係台灣添)

             

 

    

               (不過見到Jolin,醒神晒!)

4 則留言:

  1. 我自從發現書展時出面d書局都係買咁既價我就唔去喇

    回覆刪除
  2. 兩睇啦,有o的時間係會再平o的o的,加上又會送下野,又有簽名會呀咁,迫下迫下.......同逛書店晤同o既

    回覆刪除
  3. 情意結............原本都有相影架,經過小食部見到吳亭欣(ATV),不過冇走埋去咯

    回覆刪除