2008年7月28日 星期一

周星馳係o岩o既

               星期四(24號),收工搭Shuttle出旺角,去In's Point........

 

               事緣早前,有一本雜誌"電擊Arcade Card Game",最新一期大編報導新一輯WCCF,當時去雜誌鋪搵又晤見,搵書店經日本訂又話訂晤到,冇晒mood個陣係yahoo見有人賣,咪bit咯.......都知道貴左(980YEN bit到$160成交),但o係千金難買心頭好之下,殺!

 

                去In's Point之前,經過信和,又落去地庫行個圈.........晤係掛?竟然俾我見到呢本雜誌,仲係賣$130......即時有一個字想講,但諗深一層,如果我晤係出黎交收,就晤會行過信和;又如果我晤落去,咁就見晤到本雜誌.......              

 

    都係星爺講得好,"樣野你越搵就越晤俾你搵到,你試下晤搵佢丫,又會浮番出黎....." [大內密探零零發]

 

    終於,去In's Point拎左書之後,再落信和......買多一本

 

    

 

             

              (有貼紙同咭簿送,nightwing你稍等啦)

 

              逛逛下,見到izzue減價(呢個係除左H&M之外,我第二大幫襯既brend),入去睇下啦......減價貨裡面仲加埋買夠三件再八折,又忍晤住.......

 

             

              (減價都有減價袋,型!)

 

             
($279->$170)

              
 ($279->$155)  

              
 ($300->$170)

4 則留言:

  1. 仲有多唔多size揀呀...我都去掃貸比我老公先得

    回覆刪除
  2. 仲問........梗係拿拿聲去睇啦

    回覆刪除
  3. 晤駛講,我地做兄弟o既...........o彭!!

    回覆刪除