2008年7月21日 星期一

火都o黎

             原本個題目應該係"同事聚舊"或者"打邊爐"呀咁......

 

             o係17號(星期四),約左同事聚下舊,到收工前,至知約左去呢間--

 

             荃灣居民請記住,係熊貓酒店隔離o個間嘉囍皇宮大酒樓 !

 

             因為約個時間較夜,所以厘係公司多一陣,度度下個月staff party既game......因為我係committe之一......

 

              到八點幾至同Gary過酒樓......見8:30後有特價,又等多陣啦......

 

              夠鐘,埋位!其他同事都到埋,有Emmy,Yvonne,Kenix,Connie,Paul,Johnny,Savia加發起人Jurgen............

 

              知呢間野麻麻地,開頭落柯打已經黎晤齊(一個價任飲任食冇理由限o者)......又話樽裝汽水晤凍,掟的罐裝黎,但轉頭又見隔離檯有......無厘頭會走黎加水,但會加到煲頂.......

 

              都算勒,後來的柯打仲等極都晤到......追一次,又話黎緊,又等一陣......再搵個部長似o既物體,佢又話親自跟,又等多一陣......仲係冇料到,真係忍晤住,企晒身大聲喝個條友,插佢幾句,佢至嗌個高級o的o既跟,等到個高級o的拎的野食,梗係甩甩漏漏啦,到我鬧完番埋位,成十一點鐘,唯有係咁咦食下......

 

              仲未算,有個八婆行埋黎,講:你地應該早o的黎麻......我已經冇興趣聽廢人講廢話,拿淋埋單.....呢間衰場打死我都晤會再黎!!

 

             影相o個時仲好心情架....

   

  

   

4 則留言:

  1. 今時今日咁既服務態度咪係咁囉....

    回覆刪除
  2. 任飲任食依家野, 我真係怕左了... ...不論係日本既放題, 中式既打邊爐....下次都係去番有信譽先入去食啦

    回覆刪除
  3. 我都忍左好耐先發......話晒成班朋友一齊,晤想攪壞個氣氛

    回覆刪除
  4. Gathering本身係見面為主,食野為副o既,但實在太過份了......

    回覆刪除