2020年3月21日 星期六

阿倫手記 (第八十回)





乃木坂25單請多多支持
話晒係白麻最後一單.......


說好要盡力撐

入手パスポート卒業記念限定封面
連7net店特

內容與原版完全一樣
封入POSTCARD(左)外, 另附白麻msg卡(右)

張卡靚到離譜
晤知會以為佢要結婚 (誤)


白麻的留言 :

拎起寫真集passport既你,多謝 !
本寫真集成為我在乃木坂生涯入面一個好大既轉捩點
好有我好深既感情投入係入面既作品。

好多人透過呢本寫真集去認識到我
就好似本野個title passport咁
得到一個機會踏出一步去睇好多唔同既世界既一面。

如果呢本寫真集能夠成為大家好珍面重之既一本書既話
我會非常高興,會繼續努力。

よろしくお願いします。 ( 謝肥浩譯 )


應該開心,
但想到越近卒業感戚戚然



幾星期前的欅寫
織田與栗子出現跟觀眾道別

欅坂9單一再延遲
營運沒更新消息之餘
到二人低調地離開
看來我想要的卒con機會微乎其微

栗子,
是咪要等你開設ig帳號
請不要悄悄消失啊



近來較清閒
火速煲晒大熱韓劇《愛的迫降》

放心
不是大談男女主角有幾襯
或是分析整個故事架構

想說的是劇中一個小節

話說, 北韓某個小兵
在當值時睇韓劇而且推崔智友
雖然睇嗰套仲係"天國的階梯"

後來小兵有個機會越境到南韓
女主角兌現承諾
安排崔智友跟他用餐談天
小兵既開心又感動

跟自己推一同食飯
幾是每個飯會FF的情節或夢想
筆者睇得非常有感

如果白麻與我共進晚餐
再搭著膊拍保麗來+直筆
我諗我可以死了



新冠肺炎全球肆虐
重點關注的當然是鄉下日本
市面情況如何?

日間列車上乘客少得可憐
( 照片提供 : fatho )

街上路人眼見戴口罩的只有半數
( 照片提供 : Joseph )


從數字上
日本受感染的程度未算太嚴重
仍希望日本人會嚴陣以待
因為
在社區爆發的話就難以收拾
現時還是曙光前的黑暗
危險依然存在

衷心祝願疫情盡早受控
生活回復正常
奧運可以如期舉行
其他event在安全情況下重開
筆者能輕鬆地往日本之旅
就最好了



以上

沒有留言:

張貼留言