2020年2月7日 星期五

山下美月1st写真集『忘れられない人』




四度重版,
發行數突破18萬本
入手原因係好鍾意封面......


肥秋題字 :

有第一眼見到, 就不能忘記的人
    好想知忘記不到的理由, 就想再見她一次
    這就是所謂的 "墮入情網" 」   ( 謝肥浩譯 )


封底是草叢中隱藏的美月

封面+封底裡
好喜歡的Snap集合, 再加彩蛋留言
" 能遇上你真的太好了, 再見 "   (又係肥浩譯)

兩張postcard, 紀伊囯屋特典(左),內封(右)
很合我意

內封背面message :
" 你睇左咁多個晤同嘅我未 ?"  (都係肥浩譯)


美月在巴黎的第一頁




出動𠝹X袋呢個item (誤

之後


開始出手了
眼光不其然放到那裡...

有點法國味的照片

跟著就這樣


離不開刷牙, 加性感


可以見到鐵塔像只此一張?




划艇mode
變回美月平常的表情


水著x1


水著x2

這是筆者Best 3的其一
有設計而不暴露


吃飯不忘露一下



筆者Best3的其二
自然又可愛


沖涼後只穿內衣



特別一提 :
Abbesses站是巴黎地鐵的一個車站, 位於蒙馬特區
是最深的一個地鐵站, 其深度達地下36米







筆者Best 3之三
人+景+動物配合, 看得舒服








最後一張, 溫柔的結末


附錄一 : 拍攝日誌

附錄二 : 一萬字對談



美月由初選似敦子
現在已甩掉這種感覺
踏入成人階段
開始展現少許成熟的美
眼神加笑容也是吸引

終於出版個人寫真集
模式離不開要露, 但似乎太多
差不多接近一半
說實美月要拍得漂亮不難
太刻意去露反為不美
而且巴黎有特色景點眾多
沒好好利用又是浪費
IG花絮照比書中部分更靚

可能是showroom那個"意外"
成為今次寫真集賣點
很多人接受(從銷量來看)
只是我覺得普通而已



以上

9 則留言:

  1. 1)大大入手原因係好鍾意封面,我入手原因係因為經常在"電影少女2019"見到她背影,d角色又好像見到她(前面)而瘋魔,好想知她前面有何吸引力。
    2)斜袋,刷牙,飲水,洗澡,性感例事,好像加多樣:用床被遮蓋蘇胸,只露背。
    3)我反而覺得紅色水著和粉色內衣好像好看。另外,我覺得做貓好過做人。
    4)showroom那個"意外",可能導致很多人認識她。再加上她的應對技巧,而導致大賣。
    5)另外,說件笑料,我send美月紅色水著給我friend欣賞,他表示點解send個大嬸給她,我friend以為她三十歲,但我表示美月才廿歲,他回個驚訝和流口水emoji給我。
    (P.S.期待櫸東蛋報告)
    譚某人上

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 美月與猫係幾好睇
      >> 欅蛋及乃七已經到手

      刪除
  2. 呢兩個星期我翻睇左廿幾次
    我覺得我月影得最好係坐艇,坐地鐵同埋最尾同隻貓係床呢三set

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 我翻睇左你月兩次咁多....
      >> 覺得繼續更新嘅花絮相好睇

      刪除
  3. 上次俾你嗰本小林寫真集雖然唔係新嘢,但會唔會介紹埋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來莉兄冇隱形!不過我估大大是不會幫你推介小林寫真集,他是—個有要求的人!

      刪除
    2. >> 既然莉兄要求,出一篇介紹沒問題

      刪除
  4. 想問下喺邊度買,寄唔寄到去澳門?

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 我是經香港的代購小店入手
      >> 至於如何郵寄去澳門就不懂了, 抱歉

      刪除