2016年5月11日 星期三

好容易受影響





鎮樓圖與本篇沒關係

不過算是預告吧

"關於大森美優"將會不日推出...


最近46G比較火熱, 弄得48相對較靜

沒人提及下

愛情單完短篇恋工場已播放都沒留意


上回腎上腺素之夜, 睇睇下就停了

時間短內容交代有限, 純粹睇成員又不夠喉

今次看來差不多

查找之下, Viu app(不是TV那個)都有得睇

有時間才慢慢重溫吧




由初登場到番組, 單曲以至生寫

欅坂46在勸敗團裡都是炙手可熱,

差不多每日都會講下

講到筆者都去睇埋, 又去買CD

之後又加推埋....... (唉, 我實在太軟弱)



原本只買左乃木坂46ver的B.L.T.

最後都搵埋欅坂46版返來

何時才可以狠心點, 買少啲雜誌呢?



けやき坂46(欅坂的under)招募後補生

見卡羅睇我又睇入圍者十幾人

用Live Chat介紹自己

表演一下又可以同觀眾互動


印象最深是4號(搜查組公開本名:齊藤京子)

樣子標緻, 歌唱力晤差

加上是今泉BB的朋友更令人在意

其間主動叫觀眾留言生日日期

我又忍晤住留左(掩面)

最後選拔她獲合格,

看看可會威脅到唯一現役生長濱ねる?



以上

8 則留言:

  1. 在下係連睇「恋工場」嘅意欲都無 >_>
    嘩!……呢個唔錯窩,細細粒2号。不過栗長老放心,在下係唔會爭「玩具」嘅!!!^^;

    回覆刪除
  2. けやき完全忘了看…
    不過點都支持ねる!

    回覆刪除
    回覆
    1. >> けやき坂選拔成員會不斷出現, 請留意~

      刪除
  3. 全靠多了團友入坑,
    我這個推廣員總算可以半退休了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 少年你還年輕, 有排未到退休呀!

      刪除
  4. AKBラブナイト 恋工場都是跳來看,只看比較想睇既成員
    你果然對(成員)才有興趣...XD
    團友們真有錢,又加推一個團,我還是窮窮的繼續推48系吧

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 美優胖的可愛處, 遲點再解釋...
      >> 說到有錢, 誰可與你匹敵? XD

      刪除