2007年9月25日 星期二

中秋.逛街

    係咪要行下街先至似過中秋?

    25號,照常六點放工(因為收四點半係寫字樓既專利),但做做下又遲晒(因為聽日放假,晤想責咁多野),要趕番屋企做節......

 

                食過飯沖埋涼,阿儀call,話約左Connie,問我出晤出黎......Connie番左香港成個月都未見過面,之前仲應承(話)請佢食飯......咁就出啦!

 

    十點四到旺角嘉樂商場門口,我已經遲左,點之Connie仲遲,原因係--佢已經變左......所以行得慢......

 

               佢地想搵個地方坐下,傾下既......諗諗,飯就食左,不如食下甜品......食雪糕?......

                Haagen-Dazs !!

                我叫左個店舖推介(Melon Sundae Fiesta),都係名牌有水準,好味道!!

                

    食完,係條街行......但得人多,又無乜野做,轉身又落左麥記,坐多陣,傾多陣......

 

    我又食左杯朱古力新地......               

 

                 then,歸家去 ~~

5 則留言:

  1. 點解變左就會行得慢左??? 你呢個驚覺師兄真係好鬼黑心....好似成日都想人地死咁 我老公識著你...真係三生不幸呀~~~~ 你死鬼左都仲有棚牙同個口不停郁...死剩把口 阿倫....咁結果有冇疴死呀....要唔要幫你call白車呀

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意吃冰淇淋... yo yo...

    回覆刪除
  3. To Wendy : 睇你做節目等如 吃冰淇淋 啦......路晒膊喎

    回覆刪除