2006年11月4日 星期六

公司旅行



     11月2日,仲掛緊一號風球,但天氣又晤錯......

     九點正去到公司樓下集合,冇耐上左旅遊車,朝第一個目的地--濕地公園進發!

     自己係第一次黎(就係因為咁先至報名),感覺上幾現代化,同以前米埔有好大o既差別,既企理又乾淨,怕晒o既可以留係展覽館裡面(有冷氣又有互動遊戲玩),又可以出外睇下花草/雀鳥,仲可以探下陳鱷鱷(即係貝貝),但可能困得耐,攪到佢晤多願郁........

      最驚喜o既係入面有間大家樂,側邊連接玻璃可以飽覽風景,食物質素不俗,我試左個熱狗,飽有灴過醬料亦足,very good.......

       跟住到第二站--大棠荔枝山莊,時為中午,正是食晏之時,一行幾十人就o係處自助任食BBQ.

       o野食一盆盆拎出黎,都晤知擺左幾耐,o的丸仲係未解凍潻.......我燒左幾條腸,幾粒丸,一塊扒就收工,跟住走左過隔離,因為有同事帶左私伙野食--栗子+茄子+棉花糖等,最正都仲係o的雞肉串燒,跟埋沙爹汁,yummy.......

       食飽飽,的爛賭同事自不然就走出黎,咁岩我又帶左啤牌,玩三公喎~~~我都趁下熱鬧,玩左一陣,嬴左千零蚊就走咯.......

       出得o黎行,梗係要四圍行下,原來呢度又有野豬,又有羚羊,仲有鴕鳥,兼且有錦鯉.......餵魚都幾好玩,睇下的魚搶食魚糧,係個池塘跳黎跳去,好有生氣!!

       三點半,要回程,番屋企,有點倦,抖一陣,又出黎......

       約左個friend出朗豪坊睇七點半[世貿中心],以為係刺激動作片,其實係劇情片,令我感動得又流下幾行眼淚.......八十分!


沒有留言:

張貼留言