2016年4月1日 星期五

東京離我還遠嗎? 合照會之旅二零一五 (Day 3) [下]




一句講晒 :

離開東京駅, 又到秋葉原 !

AKB Cafe營業中, 不過冇計劃幫襯

經過總要望下店員嘅......

先找個locker放下行裝

其實今次目標係Gundum Cafe
難得咁小人就過去排隊

站門外的鎮樓高達

大約15分鐘就入得
有位操流利英語的亞籍店員
遞左個英文menu俾我

望下四周, 有一個直筆牆
最搶眼當然係安彥良和

另一邊, 有小許模型和手辦公仔

洗手間旁的大電視
當日不停播放OP和ED song, 新舊都有

買野食要到櫃面order
付款後先取飲品

Drink Corner上面又見高達 !
有軌道可左右移動, 聽說夜晚背景會閃

有宣傳高達展的leaflet
可惜之後沒機會去看

食品係會送埋枱
試左馬沙專用渣古飯, 味道不錯

洗手間都是參觀之列
一開門, 坐厠蓋會彈起
也是紅渣古設計

食飽跟住埋單
臨出門都要引下你
除左有週邊商品賣, 更宣傳即將發售的馬茜人形

常在番組看到街頭訪問
出門時就遇到了
士大夫認真地幫被訪者整理衣服

因為要幫姊姊找保溫壺
過去唐吉, 劇場休館上晤到8樓

中文字, 還有簡體字.....

點解咁似女人街"I LOVE香港"tee (笑

到處都是LoveLive  ^^

行生寫鋪,
都是在秋葉原的指定動作

經過世嘉遊戲中心
又被LL吸引

有數晤到幾多部LL景品機

仲有LL飯留言區

說穿了就是LLxSEGA合作
宣傳LL電影

呢間生寫店沒有開門
店主也放假去了?

LL Everywhere ......

通常大螢幕下, 都有人駐足觀看

神田祭與LL的關係, 看過動畫就會很清楚

以為拍照的紙板多放街上, 原來商場都有
但我只是去其中的書店幫blog友買雜誌

經過書泉, 又入去逛左陣
在日本, 書店真係行極都行晤厭

行到肚餓去搵食,
遇見薩莉亞, 不過要等而離開

都係過返AKB Cafe隔離Becks Coffee Shop,
叫左個set, 有雞蛋肉醬紅米飯, 小杯的是乳酪加士多啤梨汁

之後, 拎番所有行李
一個人孤獨地走, 步行去淺草橋駅

途中經過某便利店
見到有粉紅CC Lemon買左一支, 不過晤好味!

乘京成本線去羽田
故事到這兒應該完結吧

還有段插曲

在機場大堂, 遇上搭乘同一班機的香港人
是對中年夫婦與他們一位朋友
有點他鄉遇故知, 言談甚歡

重點不是這個

Check-in後見時間尚早
未到上機閘口, 在某個插電位叉電之時.....
一群保鑣(約十幾人)圍著一名女子在我面前走過

而那位女子是.....Taylor Swift !!

後來才知道她是剛完成日本演唱會

衝過去是沒可能
當我想舉起手機之際
其中一名光頭保鑣向我望過來
正確點說, 係"崛"住我

聽說外國人保鑣比較惡和麻煩
所以我不敢有所動作


他們就在視線前四,五呎走過
現在我只能FF了


( 全篇完 )


8 則留言:

  1. 乃木坂UG生寫都係貴咗少少,星野嘅巫水裝生寫set簡直瘋了=_=

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. >> 睇完你剌激性的blog文, 已經晤想打遊記 XD
      >> Pick up番個節奏, 應該好快會出到我估 XDDD

      刪除
  3. Taylor Swift! 大紅人被你撞見了,會全年走好運 xD

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 啊?會走好運的嗎?
      >> 不過已是昨年的事...XD

      刪除