2016年4月22日 星期五

AKB48七專大寫真會@160313 [下]


前言 : 日本是個筆者喜愛的國家
近日熊本縣發生天災, 嚴重打擊當地居民

衷心希望, 災情不再惡化, 居民能平復心情生活下去




開場先說點別的

會場裡面的充電區很大
除了叉電, 都是小休同約人等候的選擇

拎住5000mAh充電器的筆者
不算夠用都去充過兩次
依然是那句: 電壓不大, 充很慢

接上篇 :

完成第3部, 同彩姐愉快地合照後
另一邊廂, 43單通常盤已賣完


我好奇地走去counter問
那位staff小姐說 : 我地仲有初回盤, 一樣有會場生寫送.....

一來, 我對本日會場限定興趣不大
有美音, 阿醬, 友美同晤記得咗邊個(請記住係random)

二來目的為咗爆內封
要我買隻得event券的CD, 梗係晤制啦


好難搵到同場的布暉
諗住搵另一位由第4部開始的夢人
原來仍在外面, 飛緊的士來幕張
聽聞佢呢部同五位成員合照........@_@


第4部好輕鬆
基本上晤趕, 又晤使點排
彩希條龍講晤上係龍, 只得十個八個


村山彩希  第4部

筆者 : 第一次見, 我是香港飯啊
彩希 : 哦, 香港... pose?
筆者 : 這樣子, 在枱上很舒服的~

Staff : Pose!(奇怪的叫法)

彩希 : 謝謝~
筆者 : (就推了??) 繼續努力呀, Byebye...
彩希 : Byebye~ (無奈的看著我被推走)


溫暖的彩希, 見真人果然沒差
像隔離屋邊個個妹
有點熟悉, 乜都會同你傾
而且好溫柔嗰種 ( FF完 )

有點晤滿意, 人晤多都秒推.......



有種不安預感
決定先用自己張"当日指名券"(又名dd券)

出發前已選定, 同屬Team 4的美優胖
睇公演時留意了一段時間

歌唱力, 舞蹈同樣貌都好吸引
同名人之後有冇關係?


大森美優  第4部

筆者 : 第一次見面啊Miyupon, 我是香港飯
優胖 : 啊~ Thank you.... heart多?
筆者 : 心心好呀

Staff : 芝士!

優胖 : Thank you, I love you....
筆者 : 謝謝, 鐘意你唱歌...(又推??) Byebye~
優胖 : Byebye (揮手)


可能睇慣佢著打歌服, 私服感覺麻麻
不過整體對應晤錯, 而且個心心做得最靚

最嬲係...... 明明冇乜人, 做咩要秒推呀士大夫~~~~~



有點口渴, 去cafe買嘢飲兼抽杯墊
運勢依然弱, 抽中(或者說派中)下口ひなな


八卦睇埋後面位人兄, 抽中.....田名部(!)
我都晤係好差啫



經過2,3部中止
第4部時終於宣佈迷路全日中止
晤使諗又晤使等


晤開心一定有
山長水遠去日本, 見迷路係首要任務
結果mission failed

當時不斷向嘆氣, 真.不好意思


已成事實, 就過去Info攤位
當我向其中一個女staff講 : Excuse me

佢好驚咁走去後面, 拉另一個女仔來招呼我
我已經估到, 那位女仔是懂英語的

連個樣都鬼鬼地, 估計係mix
確認之後, 就叫佢幫我吸印
佢問: 你有冇諗住keep起張券, 睇下遲啲會晤會補番?
我答: 我喺香港來, 未必有時間再黎呢...^^;

順便用比日語流利嘅英語, 傾多兩句
我: 你來日本讀書的?
: 不是啊, 我在日本出生的
我: 原來是我弄錯了~
: 沒問題的, 我們也有學生當兼職....

見旁邊有人來詢問, 再講句thank you就走了



兩張迷路券變為dd券
不限部數可以玩到完場
28.3.13因為今年係平成28年

第5部開始, 先排最多人的彩姐
已經熱過身, 無咁緊張應可以講多兩句.....啩


山本彩  第5部

筆者 : 你好, 我又來了~
彩姐 : 啊, 我們做甚麼pose? (佢應該晤會認得我)
筆者 : 被彩姐打了一拳..
彩姐 : 一拳?
筆者 : 係!
彩姐 : 晤(擺好位置)

Staff : 芝士!

彩姐 : Where are you from ? (竟然說英語)
筆者 : (聽完半秒才反應過來) 香港
彩姐 : 香港(身子一搖).... 多謝(廣東話)
筆者 : 知道四月你會過來... (被推了)
彩姐 : 係呀, 係呀, 還有楓子....
筆者 : Byebye~ (已遠去)


因為之前被秒推, 所以hold多一秒才放手
只係傾兩句影張相, 都覺得有種被關心感覺
我想就是彩姐的魅力吧



呢部想先用一張dd券
本身冇揀HKT成員就選一個

首選(?)千尋第4部已經完左
無懸念下行去兒玉列


兒玉遙  第5部

筆者 : Haruppi, hello~
兒玉 : 你好~
筆者 : 我是香港飯....
兒玉 : 香港! 啊~Yeah~ (好開心樣)
筆者 : 做個wink可以嗎?
兒玉 : Wink晤可以啊(抱歉樣)
筆者 : 那麼就這樣(做手勢)
兒玉 : 嘭!嘭! OK

Staff : 芝士

兒玉 : 多謝你~
筆者 : 謝謝..(望枱上塊板)請繼續努力!
兒玉 : 係 ! (握拳)
筆者 : Byebye ~


與她握簽過, 今次加上合照
也算是齊set了
開朗的兒玉沒令人失望

在這裡補充下, 每次見成員前
收券staff都講一大輪晤可以乜乜物物
我沒留意也聽不太懂

好像曾說過不可以做心心手
到埋位時又沒問題

今次兒玉說不可以單眼
似是大會的指示啦



綜觀全場
飯帶毛巾, 著gp/成員tee, 掛牌掛護心鏡已是常見

稍為古怪一點
除左有位扮多啦A夢的(行得好快影晤到)
就到下圖呢位


正面都幾怪雞,
我晤方便喺佢前面影, 請見諒


完成第5部, 布暉與夢人離場去hehe
我還有兩張合照, 先揾涉谷~


渋谷凪咲  第6部

筆者 : Nagisa...我是香港飯呀
渋谷 : 香港, *#O@% (講左句但我聽晤清楚)
筆者 : 係.... 猫猫
渋谷 : 哦 (望我做的手勢)

Staff : 預備...Pose

筆者 : 謝謝~
渋谷 : 謝謝你!
筆者 : 我好想到劇場看公演
渋谷 : 啊~ 看公演
筆者 : 可惜抽晤中呀~~ (被推)
渋谷 : 啊~~~好慘呀睇晤到
筆者 : Byebye
渋谷 : (揮手)


佢知晤知自己被稱大臉猫
渋谷扮猫比較hea左小小
不過, 真係笑容搭夠, 好甜....好甜....好甜......



剩下最後的dd券
沒有迷路, 想在NMB成員中選一個

西村愛華即將卒業
睇告示板原來已經轉左振替
再睇睇, 木下春奈都好喎
告示板沒特別標籤, 不過在第7部

我問諾可否多等我一會(原本我倆到6部完)
佢提番我, 話官網已經公佈春旦振替
即是又小個選擇

其他可以dd嘅成員
有一位喺MUST BE NOW留意多左
就是Uka !


加藤夕夏  第6部

筆者 : 第一次見面, 你好~
夕夏 : 你好~
筆者 : 我是香港飯
夕夏 : 啊, "四四"(些些的歪音版) 嘻嘻...(笑自己講得晤正?)
筆者 : 呀......(想教多謝點講但冇時間)
夕夏 : Heart多?

Staff : 芝士~

夕夏 : 謝謝你 ~
筆者 : 呀.. Must be now....
夕夏 : 晤晤?
筆者 : ...裡面uka跳舞好型(來推了)
夕夏 : Thank you~ 好開心(拍手)
筆者 : Bye~
夕夏 : Byebye ~~



夕夏剪了頭清爽短髮
行埋去時已經"啊"一聲(心裡面)
不是短髮控都覺得好看

加上校服look, 如果仲讀緊書會想坐佢隔離
再加上應對, 邊笑邊答很熱情
總算係個good ending啦



( 長長的下篇. 完)

沒有留言:

張貼留言