2015年5月31日 星期日

為了投票, 爆40單 !



先來一則廣告



( 麻友 : 呢三位已經係過去式... )


( 投我一票啦 ! )




( 由紀 : 雖然咁多人爭, 但我未驚過... )


( 投我一票啦 ! )



( 總監 : 呢個位我想坐好耐, 今次係最後機會... )


( 投我一票啦 ! )



( 二零一五總選, 我地一定要得 ! )


是否搞錯了甚麼? (笑






說了沒抽劇場盤...

也沒預訂初回或通常盤...

加上CD封面只是PV照, 嫌慳水慳力無特別

原本計劃只敗一碟, 投一票......


倒帶回到星期二

話說, 位於好景商場的櫻川

返了40單, 價格算合理

放工後逛逛, 當時也純粹想爆一隻碟

已經是第二次去, 鋪仔細細生寫都晤少

重點在幾箱CD吧


見証了一次神爆

有位飯來取碟, 共爆十隻

開到彩小珠, 之後麻友指原.....

在筆者旁的Kin還說 : 下一張應該是由紀了嗎? (上屆頭三名)

果然中了 !!

之後是松井玲生駒陽菜Paruru等等, 全top沒重覆

是他人品好, 還是店貨強 ?

心想 : 原本敗一隻的, 不如敗兩隻吧


入手Type A + Type D

因為那位神爆飯都是開這兩type

望到枱前有店特生寫, 順便問一下




AKB Group Shop特典 , 加10元



Neowing特典, 加20元

也一拼收了


過後再想, 為甚麼不多爆三,四,五,六隻CD

( 之後被抽水成三千四百五十六隻 =_=: )

但當時櫻川已關門.....


星期五再上一次

思前想後, 入手Type B + Type C

先齊set, 看看內封如何







小珠和朱里是頭兩隻,

陽菜和玲奈是後兩隻,

無獨有偶, 兩對成員pose都差不多...

雖然有人說爆到灰底生寫很灰, 我也覺不錯

除了小珠, 其他3張已是他人的囊中物了



已有四票的筆者, 之後還會繼續嗎 ?

仍在想著, 想著..........


以上





2 則留言: