2014年1月19日 星期日

壹四年一月份生寫日




原本說過暫停玩月別, 只一個月又重出江湖.....
只因聖誕裝很吸引

11號早上, 雖然有點冷, 強迫自己起身
九時半左右到達西九巴士站, 大勇柏柏羊君等已經排緊

等埋Kasumii, 一齊去麥記吃早餐, 因為好肚餓
呢次係兩年來第一次食早晨全餐

一班人排下傾下, 好快到咗十一點
我地算排得前, 所以AKB4都可以買到
最後, Kasumii買兩包A, 我買兩包B, 一齊玩


( 陽菜, 菜月, 雷娘, 岩佐, 美宥 )




( 大森, 菜月, 梅田, 大家, 名取 )


坦白說, 晤係幾滿意, 但都要玩落去

筆者最記得,  係夢人笑騎騎走過來
想換走我手上的岩佐+陽菜

( 紅字為換走的 )

陽菜+岩佐 >> 迷路+片山

之後, 主要靠團友幫忙.....

雷娘+美宥 >> 大場  ( 與X希換 )
菜月+梅田+大家+名取 >> 迷路2 ( 呃紀砂換 )
大森 >> 大場2 ( 好像同kin換 )
菜月+片山 >> 大場3 ( 好似係咁上下 )

睇落好快, 其實攪咗好耐
大場齊set


不知為何, 齊大場反而更起勁
或者知自己手上的牌, 不足以換餘下的迷路吧
又或者我命格, 係幫人會容易的一種

開始時曾經想過齊菜月(因為有兩張), 但換走張TOP之後
就堅持晤到落去......

還好有魔術師紀砂 , 用Kasumii餘下的牌(set大場係佢的)
在星期日, 幫我換中身迷路
所以 : 


 至於還有沒有換到其他, 下回再說


之後, 大伙兒去薩利亞食午飯(終於轉新地方)
與我一起的, 記憶中有Color, Ice, Kotz, 肥浩, 夢人, 
洋君, 希, Joseph, Kin

估不到飯局尾夢人來個神抽, 令Color開心不已

飽餐後大伙兒又上番8樓, 抽咗一陣糖, 跟住去信和了......



 [ 小明(在線)的故事 ]

話說, 於日本在線.....

我睇中咗晤知乜, 小明向我勸敗
: 無錢呀, 你知晤知個窮字點寫?
: 我都晤識寫個窮字 !

之後, 講到晤知bid啲乜野....
 : 即決係我基本嘅動作

( 暫完 )



敗家補完 :

在日本在線訂購, 娘娘Photo Book

































Pd轉讓, 34單店特



多謝柏柏贈送, 麻球抽照

































更要鳴謝米明
因為在線幫佢訂錯咗抽照, 佢又晤要
咁啱俾我見到, 面嗰張係迷路...

































當然人棄我取, 敗埋佢!
其他抽照如下 :



































仲有啲敗家, 下(幾)篇再講 





8 則留言:

  1. 回覆
    1. >> 可以是土豪,也可以是個大愛的飯^^

      刪除
  2. 恭喜齊set,即決之神應該是某BLOG神吧...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 若不能齊set, 我會宣佈以後晤玩 XDD
      >> 如果認為是你那好友blog神,我會答不是喇~~

      刪除
  3. 恭喜長老齊迷路Set(拍手*n)
    下個月再繼續玩吧XDDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 無須恭喜, 如果自己應該晤掂嘅多.
      >> 下個月.....要慳住喎(你懂的)

      刪除