2021年10月26日 星期二

生田絵梨花 . 卒業

 


雖然係卒業但氣氛咁詭異 
面如死灰應該係我.... (誤



終於, 又係終於
終於輪到花花

講到好想佢畢業咁
但理性黎講花花係到左決定時間

世代交替
似乎無可避免
花花喺blog亦講得好清楚
度過十年, 反覆思考後
下定決心要出發了

從2014年TEPPEN
被彈琴少女花花擊中到而家
帶俾我好多幸福
同埋製造大量名場面

除左去東京同佢握左1次手仔咁大把
不得不提2018年隨隊來港
參加C3 AFA演唱會
乃團歷史上係可一不可再

由晤識烹飪到煮得一手好菜
花花真係大個女喇


多謝武漢
抹去想抽卒con嘅機會

我都想咁樣去睇con呀頂 !  (示範 : 藤森慎吾)

直播都走晤甩
到時搵個途徑去睇
之後再入手blu-ray是指定動作




留到年尾應該等埋上紅白 ?

等晤到birthday live
等晤到第二首C位單曲
等晤到面對面握手會

算啦
佢生活同工作都開心咪得

永遠記得
響乃木坂46入面
腹黑得來又傻又可愛的花花





以上

4 則留言:

  1. 個title會唔會打漏左個業字,就咁睇以為佢死左咁

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 為免被人誤會咒花花死, 我加番佢

      刪除
  2. 花花係到左決定時間->一直覺她是到時間走,相比asuka,這一兩年不會放她走
    由晤識烹飪到煮得一手好菜,花花真係大個女喇 ->可以看番最近的期別cooking 比賽,再次鞭屍ih事件,日村老父好安慰,不想ih事件再來(春日話我不想死在京子手上)
    腹黑得來又傻又可愛的花花-> 青蛙的哭,和松村一起唱歌,青空C,每一刻都印象深刻
    我都想咁樣去睇con呀頂->我都想(哭),但見到藤森慎吾,令我想起如再有短劇,找田中minami一起玩
    譚某人上

    回覆刪除