2021年5月7日 星期五

生日快樂

 



如果有佢地陪我過
就爽YY了......



關於偶像另文再談
講下自己

年紀已長
加埋疫情都晤諗去慶祝
反正生日年年有
而家呢個香港真心睇晤到前面
邊有心情去玩

你快樂過生活
我拼命去生存
幾多人位於山之巔俯瞰我的疲倦
( from林奕匡"高山低谷" )


快樂真的很重要
開心是一時
能夠感覺快樂
是由內而外, 更廣闊更強大
不過,認識筆者的
都會知我是有點固執
而且不滿現況
每每只能苦中作樂

講真,
有得飛日本我至考慮打疫苗
否則晤會輕易妥協
自由很重要
( 有代價的自由還算自由嗎? )

要說願望
不求世界回復以前一樣
希望因武漢而死的越來越少
已是萬幸




晤知秋葉原駅入面仲係咪咁樣?



以上

2 則留言:

  1. 有乃坂陪你過生日又不錯,我都想
    現在香港是見不到前景,政府的政策幫不到市民,疫情壓完又爆,做野又被人針對,我都心灰了
    譚某人上

    回覆刪除