2020年11月3日 星期二

白石麻衣 乃木坂46卒業記念メモリアルマガジン

 


無可能晤入手
無可能晤入手
無可能晤入手......


仍算在籍時最後的紀念本
集結白麻在乃團九年間之歷史
意義上已超越寫真集


封底

7NET特典是A4 Folder

書裡面附上一本迷你寫真集
尺寸大約正書三分一左右





收錄snap style的照片



回到正章

全書196頁

內容非常豐富

( 第1部分 ) 最後的白石麻衣-前篇
美圖由『パスポート』中村和孝操刀









( 第2部分 ) 六大頁訪談
由卒con談到初入團, 出道作為AKB的對手
到獲得唱片大賞, 至卒業後發展等等
愛白麻的要好好細味


( 第3部分 ) 與傻有理的親友對談
二人初相遇, 在團時經歷不少風浪
加上橋本合成"御三家", 感情如何越積越厚
最後令傻愛上了白(笑)


( 第4部分 ) 白麻進化紀錄
公式照及至小時到乃團的成長史



( 第5部分 ) PASSPORT加長版
大賣寫真集未有收錄的照片
算是滄海遺珠吧





( 第6至8部分 ) 白麻跟三人對談
除花鳥外還有桃子


( 第9部分 ) 成員對白麻的愛問答題
問題一樣答案因人而異
意外地見生駒與七瀨參與


( 第10部分 ) 與嫂子的女子會對談
談嫂子的歷史, 二人間微妙關係(包括同月同日生)
黑石也是經嫂子產生

展出不少兩人的合照
下年生日會一起慶祝嗎?


( 第11部分 ) 麻衣撮
顧名思義是乃木撮當中白麻的部分

有數張未在獨立本刊登的新相


( 第12部分 ) 白麻給成員們的留言
生駒與七瀨都有


( 第13部分 ) 最後的白石麻衣-後篇
風格偏向黑色與性感










最後, 白麻直筆message :

一直以來支持我的各位
謝謝

我,將會從乃木坂46卒業

雖然細個果陣,
諗都唔敢諗自己會成為偶像,
但遇到乃木坂46呢個idol group,
同各位fans一齊體驗到好多唔同嘅事,
呢9年真係過得好幸福

我真係好鍾意乃木坂,
黎緊都想同各位飯見證乃木坂既的成長
大家一起支持

19歲開始在乃木坂活動時,
說實的,真係好不安,
但係體驗過咁多唔同既事,
我覺得我比起以前堅強左

所以我會將同大家既回億放係心中
踏出呢個新既一步,
希望大家都繼續支持我

真係好多謝各位
大好きです    

( 謝肥浩譯 )




大大本加上全粉紙
拿在手中很有份量(重量)
支持乃團, 支持白麻的
沒理由不支持這本


以上

7 則留言:

  1. 1)多謝大大報告。感覺非買不可。(信和賣HKD378(這個組合包),太貴)
    2)最喜歡第一部分和最後,可愛和性感融為一體的女神。
    3)一個彷彿天生女神化身的人,很開心讓我們遇上你。
    譚某人上

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 要買櫻川平好多, 可能有現貨
      >> 請繼續支持及愛護白麻~

      刪除
    2. 大大,你在櫻川買?想知有冇file送
      去了,現貨冇,要訂(已訂)
      譚某人上

      刪除
    3. >> 我是在櫻川買的, 有file送
      >> 覺得訂價合理所以介紹下

      刪除
    4. 今日还有白麻卒業演唱會的報紙賣,熟客限定(哭)
      點解昨日上去拿相冊唔問埋(大哭)
      譚某人上

      刪除
    5. >> 你試下inbox問問啦!

      刪除
    6. >> (最新)信和13樓日本在線有得訂

      刪除