2019年5月6日 星期一

渡邉理佐 1st写真集 「無口」





W渡邉之第二人
不妨再一提, 理佐是欅坂初心
被栗子吸走是後來的事......

肥秋題字 :

沒有甚麼話要說
    你站在這裡就夠了」   ( 謝肥浩譯 )


封面+封底裡, 靚又有印簽

超性感封底

店特生寫(左), 內封postcard(右)


First page

見到海令人舒暢

坦白說是全本寫真集最晤靚的鬼臉

正常樣咪好睇

密實中帶性感


飲水成這個流向有點誇張


顏本身就是Risa的天賦



水著不會缺,也影得美

逛超市亦是46G寫真集的指定動作?

看得很舒服之後

接下來要除了

刷牙又是指定

晤..............

加上表情可以吧


再除


屁屁雖一般不過白滑搭夠

把修長的Risa影得很美

本書往邁阿密及巴哈馬取景
Harbour Island是巴哈馬其中一個島嶼









白色水著這部分

我也很喜歡


好夾純純的Risa



刻意地打開胸襟,反為不美


看不到的性感才是高手

五頁詳談,由細講到大

雜誌式的攝影日記,我鍾意



最後甜品,只看樣已經很正



Risa留言 :

多謝你拎起本寫真集黎睇
今次呢個咁貴重既經驗都係多得各位既支持
未開始影已經有好多野要準備
點樣令大家睇得開心呢....
同staff一齊諗一齊努力去造呢本書出黎
美國同巴哈馬群覺靚到忘記唔到既自然同景色
先影到連我自己都第一次見到咁既自己,
同平時有唔同既相
大家睇完可以帶住笑容去努力將來都係我既榮幸
希望可以成為各位愛讀既一本寫真集

 ( 再謝肥浩譯 )


主觀地說
理佐係點影都靚的成員
樣貌加身形散發一種女神氣質
容易吸引觀眾目光

本書要評是達到合格以上
有美圖,訪談,留言等絕對會加分
若果以後能與神級如中村和孝、細居幸次郎合作
成績必然更上層樓
期待下一本


以上

6 則留言:

  1. 多謝大大的報告!
    我數下暫時要買三本坂道,花花(乃木坂),理佐(欅坂),美穗(日向坂)。
    理佐俾人溫柔和冷靜,讓我想起橋本,但橋本俾人感覺更可靠。
    不知大大會否買其他寫真集?
    譚某人上

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 下一本會買的, 應該是守屋了~

      刪除
  2. 飲水和刷牙那度,你咪當看周秀娜回顧。

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 嗯, 攝影師有可能向她取經.....

      刪除
  3. 大大你估中,現在軍曹都出寫真,應了你句“隊長出左,冇道理副隊不出”。��
    譚某人上

    回覆刪除