2019年3月15日 星期五

欅坂8單爆碟





今單黒い羊沒有全制
原本只訂Type B與通常盤
主因是栗詩封面......


副因當然是Loppi・HMV限定特典

Type B三張, 通常盤兩張
會晤會上單兩個成員半身照拍埋一齊太hea
今回的合照好睇左小小
雖然九成晤係一齊影

至於再入手一隻的原因...


在信和開碟時見到佢
晤俾栗子都俾張漢欅我吖, 心諗
不如落地庫爆多隻

都不是漢欅, 竟然
但小坂菜緒是較好的啦


每type歌詞頁必有的
欅坂二期生及平欅一至三期生
尢其後者已獨立改名, 更顯珍貴

但........點解又影到栗肥左 ?




講下歌曲 :


黒い羊
基本上是平手的, 無論歌曲或mv
Video中小池摸手腕那刻, 我覺得痛

君に話しておきたいこと
抱きしめてやる
兩首平欅的
前者MV魔術式拍攝手法幾有趣
如果比較歌曲我更喜歡後者

ごめんね クリスマス
晤算好好聽的聖誕歌
中間晤加獨白仲好
MV亦令首歌"騎呢"左

否定した未来
Neru個人單曲
調子輕鬆但是歌詞很夾卒業



映像特典
Type D嗰部分可能因為晤知講乜
感覺比較沉悶


反而KEYAKI HOUSE
只看中篇都覺得 : 好正 !

成班出外景
去買野煮餸開泳池BBQ派對
咁樣去窺探成員真不錯

特別事睇住栗子幫詩織拎個焗飯出黎
我最期待的畫面啊啊啊 ~~~

好想入手A同C, 一次過睇晒佢




以上

4 則留言:

  1. (https://www.bilibili.com/video/av46128389/?p=2)
    KEYAKI HOUSE 全篇,可以欣賞你最愛的栗子如何做一個成功的家庭煮婦和她可愛的一面。
    是從來冇留意到欅坂46所有成員是懂煮飯,特別是軍曹。(好像是織田冇煮)

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 感謝提供連結~
      >> 栗子是廚房大將軍,織田冇煮但在拍攝與搞氣氛上很重要。

      刪除
  2. 你好,因為收多左set,我有type A同type C初回碟,請問Alan你收唔收?

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 謝謝你的好意~
      >> 無諗住全制所以晤收了

      刪除