2018年6月2日 星期六

我都投左啦



( 清水 : 投左票俾我未 ? )


幫肥浩搵投票券之餘

自己入手5張......



 



 


三水兩湯 (無餸 www )

晤是話係咪極限
之前已講過投票純為支持
就算每人投十票廿票(利申係有能力)
都係預左去咸水海

無衝動去爆碟
5x60=300蚊當食餐蒲飛
不去比較不需鬥
為自己推出一分力, 就係咁咋

重覆舊年嗰句 :
"一日未公佈結果, 說不定會有驚喜呢 !"


難得係我兩個推平常心,
始終立後補左
都會開SR同飯傾下計

到速報時清水又緊張起來
俾你知道, 就算晤得但重視呢個event


特別係亜美

無咗舊年嗰種負能量
佢開心時我都覺得開心
真與假也好
起碼係我鍾意的亜美



以上

沒有留言:

張貼留言