2008年10月13日 星期一

我在墾丁*天氣晴

   經過一日+兩晚,終於將早前在高清翡翠台錄下,共二十集的"我在墾丁天氣晴"完全消化掉了!

 

   

            ( 劇中的靈魂:彭于晏+阮經天)

 

            

   ( 索 + 有缺陷的角式:張鈞甯)

 

   

   ( 可愛得很的鄰家女孩:李康宜)

 

   看畢整套劇的評價: 正!

 

   事前沒料到劇裡的內容這樣豐富,包括友情/親情/愛情/暗戀/單戀/畸戀/夢想/運動/創作,甚至生態/環保等等,留下很多東西給觀眾思考.......加上每位演員都洽如其分地演活了角色,令我的心亦投進了劇中......

 

             個人有點遺憾,就是楚大哥的性格歷程,描寫得較為模糊,似乎鈕承澤導演處理自己的角色反為不及了......

 

   有點像多年前的一部日劇Beach Boys的感覺(兩個男主角+沙灘+熱情)......就只是一種感覺罷了~

 

   還有,Joanna Wong演唱的片首及片尾曲,很Blues......(我覺得)

            

   強烈推薦!!

 

   

   看試片:


4 則留言:

  1. 之前tvb收費台做過, 我覺得好悶呀... ...
    套野節奏好慢.......我都係鐘意... ...睇殊光寶氣多d....哈哈哈(師奶丫ma)

    回覆刪除
  2. 鍾意o既o野見仁見智啦,不過.........
     
    睇套節奏慢o的等於日日大家樂,忽然有一日去食法國餐咁feel咯

    回覆刪除
  3. 哈哈,近排真係好窮呀,又要儲錢畀學費,又要畀屋企,又要供車,又要還卡數,幾十樣開支,好彩下年都會加加人工唧,呵呵呵。
    唉不過我咁大個人都儲唔到錢呀...
    你有無儲錢架?

    回覆刪除
  4. 今時今日,冇爭人錢/或者要分期供乜供物已經係好強架啦......當然,有筆私己更加係強中強啦!
     
    我諗,到真係要成家立室之時,至可以的起心肝儲錢咯......
     
    試下屈阿哥仔同你儲住先丫,小小都好......
     
     

    回覆刪除