2008年8月8日 星期五

黑夜之神再來

             一個星期前,已經訂定飛......

 

             估晤到個情況係......所有夜場都滿左八成,好難至搵到較後o既吉位,但都俾我搵到..........

 

              好耐未試過想入戲院睇第二次o既衝動,The Dark Knight有!

 

              約埋啟明一齊去MegaBox,睇IMAX巨幕版!!

 

             

 

              實在太厲害,超級大銀幕令我有番N年前入大戲院feel,畫面o既清晰同細緻度與高清差無幾,係睇得辛苦o的(因為雙眼用一個視點睇晤晒,要不停轉),但好爽(特別係360度旋轉鏡頭)!!!

 

              再一次懷念 Heath Ledger ~~

 

              散場已經係零晨十二點十分,仲要等的士出九龍灣站,o岩o岩趕到00:33尾班車番荃灣......

 

              XXXXXXXXXXXXXX

 

              

             [ 慘事一則] : 用左一年幾o既電話想同我說再見,又要去搵部0機價番黎........              

 

            
 (個"芒"攪成咁,換機係事在必行了)
 

7 則留言:

  1. 好戲不妨一睇再睇!

    回覆刪除
  2. 你睇第2次~~!!! 勁~~~ 我有d好同事+S...竟然說悶,戲長,字幕快,唔知講咩,batman長氣......
    對住佢地...完全"無言"!!!

    回覆刪除
  3. 為左新黎既家庭成員, batman, 盜墓iii.....我全部都無去睇呀

    回覆刪除
  4. 咁叫佢地睇威E..........肯定要報警投訴,呵呵~

    回覆刪除
  5. 咁你又有家庭溫暖呢.......戲可以等出碟再睇o者

    回覆刪除
  6. 部電話~~~轉左佢啦....
    舊既唔去...新既點會來

    回覆刪除
  7. 我都想,不過..................

    回覆刪除