2007年1月24日 星期三

生日快樂





                          好耐好耐冇睇戲......呢套"生日快樂"係我復出之作


                          下晝叫朋友去買定飛先,佢話好長人龍......終於,本來睇8點,變為睇10點


                          講番套戲,故仔係非常老土的(當你睇到最後的真相),劉若英演得好好,若果佢爭少少嬴晤到女主角獎,只怪搵左郭藹明配音(我寧願劉若英試下講廣東話),古天樂個角色絕對o岩佢演,扮五音不全唱歌係好似(應該練左好多次),有觀眾覺佢做得晤好,係因為個戲o既重心擺晒落女主角度,對男主角o既著墨不多,形成冇戲俾佢發揮,甚為可惜......


                           周俊偉做古仔老友,反而仲搶(因為佢講埋旁白),曾寶儀戲份晤多,但落足心機做(佢係有觀眾緣的)真係要彈......個戲o既節奏感晤足夠(常常用變黑既fake out,令人覺得鬆散同悶),晤煽情(呢樣係悲情片應該要o既元素,能夠感動觀眾兼留低深刻印象,日劇就掂o係呢度勒),特別要彈的鏡頭羅位,變化少之又少,馬楚成真係要求變了......


                     平心而論,若果喜歡電影,又晤多曉駁古的話,這套片絕對值得一看!我睇得好enjoy,亦好有feel,因為裡面o既部份情節,正發生o係我身上......


2 則留言:

  1. 呢套戲我原本真係打算睇,只是......我已經不可以接受無止境地等的動作... 這樣地花時間,而那個男的又不知點咁既話,似乎對自己不多公平!! 我知道這戲又是有生離死別的內容.... 男性角度,這樣的女子,可愛?還是一個傻字? 我還是覺得"太陽之歌"的女主角比較興極......她起碼敢愛!!明知沒結果,但勇敢而要拖泥帶水.....

    回覆刪除
  2. 我都有睇到呀, 我本身係劉苦英迷所以都唔理咁多去左睇......um.....一般愛情橋段咁囉...我無你咁勁話要欣賞d咩手法架, 都係為左睇好戲既苦英而去睇 p.s. 我約你去食飯無野架, 你咪亂諗野啦....哈哈哈

    回覆刪除