2015年8月22日 星期六

將私人話題拎出黎講






某日, whatsapp留言給一位blog友, 提及乃團

又講乃團? 係, 雖然未脫離48G
但已經有種飽和感
相對乃木坂, 我仲會好有興趣
好興奮去講, 去睇番組, 去留意之後有乜攪作
有推嘅成員固然係原因之一
其次, 而家乃團好似五,六年前AKB
處於發光發熱時間, 係最好睇
有飯去推偶像向上嘅動力


我 : 乃團13單二次抽選, 全團所有部數未滿

暗示佢可以慢慢揀

過左一段時間, blog友回覆 : 做乜咁積極呀你?

我 : 鼓勵你加推嘛

其實筆者一直有check開, 無論去晤去都睇
當然心裡面會計劃下, 只係等適當時間去襟制
乃團握手會係逐次找數
而且只有一日時間去選擇, 晤可以抽住先
保障營運先收左錢, 亦晤需要做補抽
不斷抽, 抽到握手會舉行日之前
可以話係sell到盡


blog友又問 : 乃團握手時間同AKB差不多?

我 : 未試過握under, 不過top黎計冇AKB推得咁急

純粹係去得一次咁大把嘅感覺
場地細, 士大夫晤算多
去過AKB都會知, 士大夫好大聲嗌"下位""夠鐘"呀
握完AKB跟住走去握乃團
聽力由好嘈變得冇咁嘈
排乃團真係無推咁快
當時問過排我前面一位日飯, 一張券握幾耐
佢答晤到, 可能係好enjoy而冇刻意去計啩
反而係習慣左AKB嘅快速,
自己急急腳講完走, 嘥左一兩秒
可能係第一次, 太新鮮
無左死不放手嘅念頭


blog友 : 咁七仔兩張都夠啦

我 : 睇你想慢慢傾, 或者一部多握幾個成員

推人無咁快, 變相排隊時間一定長啲
如果只握under會好鬆動
揀top就要計一計
握大top如七仔白麻, 郁下排15至20分鐘
同一個人, 一部行三轉已經差不多
如果開始前排部頭, 四轉都可以
不過我諗, 晤係趕住走寧願鬆動啲
想再見咪抽多部
見偶像握手傾計係開心事
而晤係趕頭趕命之後
同人炫耀, 我一部握左5個7個呀咁
無獎品, 又晤會入健力士大全


blog友 : 原本諗住上午去XX合照, 下午去乃團握手
不過抽晤到XX.....
其實仲心大心細, 因為對乃團晤係咁大興趣

我 : 如果旅行嘅schedule晤啱, 晤好勉強去握乃團
反正去日本大把野可以做

如果多個人參與自己經歷過嘅事
有共同話題傾講下係好
不過做宣傳或者推廣, 只係想吸引人去留意
至於會晤會推, 去晤去握手就貴客自理
有得勸但無得迫, 順其自然就好




最後結果係點......容許筆者在此留白

有點侵犯私隱, 希望某blog友晤好介意

不如多加一句 : 本故事純屬虛構

會晤會好小小 ?


以上


( P.S. 硬係覺得篇文好肥浩style )

10 則留言:

  1. 同人炫耀, 我一部握左5個7個呀咁
    ^我係咪中緊槍wwww

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 無須對號,我晤係講勸敗團嘅人......
      >> 雖然間晤中對你開槍 XDD

      刪除
  2. 這個BLOG友大概能猜出是誰~~~
    就靠你多加放毒了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 我沒叫人去猜啊~~~
      >> 有毒一起放吧!

      刪除
  3. 你唔係話乃團推人快,1張唔夠咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 係開心時間過得快,一張晤夠咋 XD

      刪除
  4. 坦白說睇得AKB多真係有點厭倦, 但身邊主要圈子都係48G, 想了解下乃團又唔知有咩途徑...

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 今年乃團很熱鬧, 看新聞消息都有不少.....
      >> 更深入了解可以看番組, 工事中及Nogibingo.....
      >> 還有一群關注乃團的blog友 : kapek, color, 羊君, HIN, miura等等......

      刪除
  5. 雖然(暫時)還未很留意乃團,但或多或少明白現在追看她們的樂趣
    在團的成長時期努力發掘成員的事情和看她們奮鬥大概很有重拾初心的感覺~

    回覆刪除