2015年8月31日 星期一

乃木坂工事中之13單選拔發表



( 上單C一副無眼睇的表情, 似有所示.... )


又係乃木坂?是真的

十月發售的13單, 照例在工事中揭曉



今單回復6-6-4排列, 對全員來說少兩個機會



而且, 今次終於來個雙center


在乃團來說是首次

筆者當時想起白花組合 (只是一廂情願而已)

繼續睇落去...... 真的出人意料

( 肥秋諗嘅, 咁易俾你估到咩 ? )





二期生全滅不算太意外

全一期生大執位, 生駒竟然被貶落第三排

數剩第1排時, 幾近確定白七是center了

旁邊不是橋本花花, 而是misa與maimai

二人首站第1排, 對misa的意義比較重要點?

初森BEMARS或許有助加分

看櫻隊和若月都連在一起

第1排BEMARS和POLALIS各佔二人, 勢力均衡


握手會人氣急升的飛鳥

初次進福神十分開心


花花跌落第2排, 仍然貼住白麻

她說想起了不甘心的回憶 ( 我又何嘗甘心呢


白麻更表明了, 自己沒有要高興的感覺

雙C我解讀成C位被佔一半.....可能



今次營運的決定

有說精英制加上新鮮感執位, 為了衝紅白而來

好像有理據, 我倒覺得沒有需要

其實最強都喺晒中間

作首好歌更實際吧




還好最後白麻揀到個好野

開心番晒 !!

( 詳細番組內容, 自己去睇啦 )


以上


6 則留言:

  1. 我挺有好感的橋本跌落二排, 好慘...
    白麻再Center恭喜 !!!!~~
    (基本上乃木坂我只關心白橋)

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 老橋二排都係中間位, 其實係暗C ~~
      >> 白麻就......

      刪除
  2. 沒有羊奶不幸福........
    還得乖乖在UG這多待一會........

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 個人意見, 羊奶做Under C好過求其搵個位攝入去選拔
      >> 又或者, 下單營運加到......20人?

      刪除
  3. 睇直播時見到少年第3排,心諗死啦七仔會唔會跌去第二排......
    結果又係Center...其實我都半喜半憂

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 感覺七仔已經係第一排穩膽, 賣碟同握手都亳無難度 ~

      刪除