2013年10月19日 星期六

34單劇場盤第二次抽選



昨天,是第二次劇盤抽選公佈之時
優子、迷路一抽已滿額,沒機會多握一會了

除了她倆,還想抽誰的呢?

小珠,不算大推但感覺來香港的機會很小
Yuria,之前到台灣却不順道過來,想見
鰻魚,曾2次訪港但我却沒機會遇上
十夢,blog友po新一集bingo圖,見到她就想加抽了

結果…… 令我灰了半天

4 則留言:

  1. 唔太識抽、唔識講日文,有點想放棄...

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 我原本晤識抽, 現在學識了..
      >> 我無讀日文, 但為左見mb, 只有問人翻譯再死背....
      >> 不理結果如何, 總算是努力過 ^^

      刪除
  2. 你應該選多一點麻...例如小珠的可以多選幾部...
    也不用擔心會全中,因為不可能...

    回覆刪除
    回覆
    1. >> 二抽開始時, 小珠只剩一部 ><
      >> 我都係想試試, 晤中係有少許失望......

      刪除