2008年4月21日 星期一

一次過三日(下篇)

             終於.........第100編blog了

 

             原本既題目,係諗住一氣過寫三日blog,但......都仲未得!

 

             星期四(17號),原本有人搵我去睇戲,後黎又話有事晤得閒,我又晤想戇o都o都番屋企,決定自己一個去........荃灣百老匯!

 

             買完飛,搵地方吃野.......o係荃灣廣場入面四圍行........原本想去Charlie Brown Cafe,最後都係揀左隔離o個間仙跡岩,貪佢無人幫襯,夠晒靜,又有o的特價餐,又收到WI-FI........

                

              

               ( 呢個乜鬼蕃茄牛肉飯,的栗米同舊豆腐好鬼凍,杯泡沫咖啡最有保證!)       

 

                             

               差晤多8點入場,我揀左呢套-- 夜行悍探

 

               
 

                

               見係警匪片,又有奇洛,好似幾得咁.......但完全晤係o個回事,故事,角式性格,對白,甚至配樂,比港產o既B級片還差,真係晤想再講.......俾人搵左笨!!

 

                奇洛李維斯、基斯伊雲斯 、科力士韋德加、泰利古斯, 你地揀戲認真o的啦晤該................

6 則留言:

  1. 大佬,你d節目都排得好滿咁bor~你係咪唔使訓架?
    你一日要寫三篇blog,我稔你d節目要再多d先得喇~

    回覆刪除
  2. 終於唔使食兒童套餐呀???

    回覆刪除
  3. 節目要搵晤難,夠精神+體力晤易

    回覆刪除
  4. 我同你出黎都晤係食兒童餐啦.........啍!

    回覆刪除
  5. 但你餐餐一個人食飯...最終都係選擇兒童套餐呢??

    回覆刪除
  6. ....................................

    回覆刪除