2008年5月4日 星期日

外賣遇見了翠翠

           今日凌晨,我仲o係屋企睇緊波,晤願訓之際,阿傑call,想我幫手番一單外賣(因為有人甩底),佢又話好做又盛,就應承左.........

 

            朝早五點至訓,九點半要起身(番十點喎,不過可以遲少少),梳洗換衫出門口,先番公司,因為要拎黑鞋............跟住買個包吃,過千色店後面搭小巴,去荷里活廣場.......

 

            車程比地鐵快,車費都係十蚊o者,係嫌個司機十問九晤應(梗有人上車會問: 去晤去xxx,xxx有冇得落,條友好晤想睬人,好勉強先講句: 你記住陣間提我喎,超!);仲要黑口黑面(成車人爭你錢晤還咩),多呢o的咁既人,坐車都晤覺安全.........

 

             十點半去到,其他兄弟都到齊,睇睇......原來係商場一個預祝母親節o既活動,要派食物俾嘉賓(有填鴨/餃子/湯等等),同場仲有高均賢同葉翠翠.........

 

             節目未開始,問題就來了,我地剩係著左恤衫西褲皮鞋,但主辦單位要求我地著埋背心+煲呔,終於........要搵人出去買咯........

 

             

              ( 暫時冇野做,影下相先.........好似成班學生,哈哈)

 

             十二點左右,function開始,做既野好簡單,遞下野食,跟住收下野,又派下水,派下紀念品咁......好快就過四個鐘,呢次真係easy money...............

 

              最後,要多謝翠翠,佢真人好fit, 祝佢越黎越fit !! 

 

             

沒有留言:

張貼留言