2008年4月20日 星期日

一次過三日(中編)

             星期三(16號),收工後,又出旺角.......

 

             先行左去Swatch Shop,晤係買表,而係買介指......

 

             都有段古,話說我有個朋友(女)原本預備結婚,另一個朋友(女)就提議我送呢隻介指作為賀禮,但後來o個個朋友又話晤結喎(?),咁我自己都幾鍾意個款,不如送隻俾自己,當預祝生日先!

 

             

              ( 咁細隻介指-連盒,都跟個咁大既袋)

 

             

              (有男/女仔size,又可以較日子,幾特別)

 

              跟住過去金雞廣場樓上一間鋪,羅WCCF咭,係之前o係yahoo拍賣bit左......

               
   

              

                ( 係2R, RonaldoRooney,bit左幾次架勒)

 

              出得旺角,當然晤少得落信和.......係地庫一間雜誌鋪(係得一間賣得最平,但我又晤記得鋪名,用純白色膠袋既),買左本Popeye

 

              

              (近幾年已經好小睇Popeye,因為大部份內容都用鬼仔/女model示範,晤o岩睇)

 

                

               ( 但呢期有木村兄坐鎮,雖然得幾頁,都捧下場啦)

 

             

2 則留言:

  1. 嘩~~~~~~~張木村超靚仔!! 你丟本雜誌時...如果唔要呢幾頁...留比我好嘛?! 嘿嘿嘿....

    回覆刪除
  2. 知你係木村fans勒.............我考慮下啦

    回覆刪除